Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 388 ggr
Destany
0

konstigt beteende?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag satt o funderade..enda gången Puma e jobbigt kelig är när jag e på toa o ska göra nr 2..känns ju inte riktigt som man vill klappa henne då, men hon ger sig inte utan snurrar runt på mattan o klänger på mig..e jag inte upptagen o vill kela med henne så vill inte hon.. Hon har oxå blivit fasinerad av handfatet i badrummet.. hon ligger gärna där i o höjdpunkten är när jag kranar vatten o hon kan ligga o titta på vattnet.. så kan hon ligga jätte länge.. hon har blivit helt personlighetesförändrad till det bättre sen jag flyttade, hon kanske trivs bättre nu?

Sidentass
0

Ibland vill mina katter följa med mej in på toa..händer att dom kommer efter o knackar på när dörren är stängd..kanske gör dom så för att dom vet att dom får ha sin matte för sig själva en stund..ofta man förundras över kattbetéenden!

wolfie
0

Min katt vill gärna vara med o hålla mig sällskap inne på toan..hehe!

anebit
0

ha ha ha det där känner man igen. Så fort jag går på toa så kommer Pysen springande och petar upp dörren som bara är tillskjuten.

Rasmus tycker sånt är larvigt numera   "det är bara småglin som sysslar med sånt".

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna