Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 1743 ggr
kissekatt
0

Smulan borta, Karlskoga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla Smulan försvann från min lägenhet i Karlskoga mellan 8-10 augusti.

När jag kom hem efter att ha varit bortrest en helg så upptäcker jag att hon är borta. Det måste vara så att hon smitit ut i trapphuset när min kattvakt var där och tittade till mina katter. Sen har hon antagligen tagit sig ut genom porten när den stått uppe.

Hon är inte van att vara ute i tätbebyggt område och kan säkert vara rädd och gömd. Jag har letat i flera dagar nu, satt upp lappar och lagt ut annonser. Men inget svar.

Hon har korthårig, grå/vit päls. Vid försvinnandet hade hon ett rött halsband med mitt telefonnummer skrivet på insidan runt sin hals. Hon är lite restrektiv mot nya personer, men när hon väl mjuknat upp är hon jätte kelig och älskar att trampa när hon blir kliad.

Jag hoppas verkligen på att hon ska komma tillbaks. Skulle någon se henne så skulle jag bli jätte glad om ni meddelade mig!
Saknar min Smulan Gråter

Mob: 0735 132369

mymlanbus
0

Håller tummarna och hoppas att hon hittar hem igen :( oroligt och ledsamt när kissarna försvinner :(

annebeate
0

Har du kollat med polisen? Är hon märkt? Du kan också, om du inte redan gjort det, efterlysa henne på Blocket och på www.katter.nu. Ge inte upp utan  fortsätt leta aktivt efter henne.

Sidentass
0

usch så hemskt jobbigt för dej…önskar av hela mitt hjärta att du snart har henne hemma igen..utlova gärna hittelön på lappar,,de brukar sätta sprätt på barn o ungdomar i letandet…

*håller tummarna*!

Hawknestgrove
0

Puttar upp! Ge dig inte!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Carramaena
0

Jag såg just lappen som satt uppe på Konsum Frödingsplan. Tittade efter Smulan hela vägen hem och ska fortsätta att hålla ögonen öppna. En liten fråga bara, har du provat att gå ut på natten runt 23-01 och ropat och lockat med mat? Det är ju lite lugnare ute då och om hon är skygg kanske hon gömmer sig om dagarna.

Hoppas innerligt att du hittar Smulan snart!
Jag ska säga till folk jag känner att de håller ögonen öppna efter Smulan.

kissekatt
0

Tack för ert stöd!

Fått flera tips på mina efterlysningar men tyvärr inte hittat min Smulan.

Har svårt att ge upp hoppet men förstår innerst inne att jag nog inte kommer få henne tillbaka.

Jätte snällt av dig, Carramaen att du kikar efter Smulan och även bett andra att hålla ögonen öppna.Tack!

Bumbis
0

Hej kissekatt!

Har du ringt djurhemmet i Kristinhehamn, tel. 0550-151 55, de får ju in en del katter från Karlskoga.

Om inte annat, ring och prata med dom och anmäl henne saknad, man vet aldrig!

Anmäl även till Örebro katthem, de verkar också få in Karlskogakatter.

/Mvh Bumbis