Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 549 ggr
[sofia-85]
0

Ska berätta om min födelsedag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ganska nyligen fyllt år. Och ibland blir ja såååå trött på mamma. Vi får en liten present när vi fyller år förra året nykokta räkor ifrån Smögen och vad kan bli bättre (ps alla pissar ni borde önska er Smögen räkor i present) I alla fall detta året var mamma som vanligt sen med paketet. Suck.. hon kan inte ens tajma en dag rätt.

Ni vet hur löjliga människor kan vara ibland… Med deras röster pratar som vi vore bebisar. Jag är faktiskt 2 år nu. Jag är vuxen jag har till och med fått bebisar. Det har ju inte ens mamma fått. Men vad gör man, så länger man får god mat är man ju nöjd och de kan hålla på med bebis pratet. Hon ska t.o.m pussa mig varje gång innan jag går ut, min kille bruakr vänta på utsidan och det blir ju väldigt pimsamt…

Nu till saken, i år när mamma kom hem med paket var ja så förväntansfull. Ja trodde det skulle bli räkor men icke sa nicke. Gissa vad hon hade köpt??? En jädra halsband. Dessutom med reflex så att alla killar i området kan se mig när ja smyger förbi. Usch så arg ja e på mamma!!!

Hälsningar från Selma

Glad

Puma77
0

Ha ha ja vilkn besvikelse. Ett halsband istället för smögen räkor. Fnys.

//Pia

Lena
0

Nej vad går upp mot en Smögen Räka eller två!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[sofia-85]
0

tack för eran förståelse :)

(Ps mamma lovade att handla lite någon dag i och med stormen är räkorna inte direkt biliiga) hihi

essut50
0

Nämen vilken matte du har, halsband är ju inget att ha tycker jag. Nä det ska vara räkor det är gott.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Bumbis
0

Grattis i efterskott Selma!!!!

Nog hade räkor varit den bästa presenten, men du vet att din matte alltid vill dig det allra bästa! Hon är rädd om dig och i långa loppet är nog ett halsband mycket mer värt än några räkor som du ändå smaskar i dig i ett nafs.
Det var säkert ett väldigt fint halsband! Om känner jag Sofia rätt, får du nog räkor när du vill ändå, även om du inte har födelsedag! Flört

Hurra, hurra, hurra, hurra för Selma!!!

[sofia-85]
0

Tack Maria :) Egentligen tror ja också hon vill mitt bästa men ja måste ju vara sur i några dagar ;)

Hawknestgrove
0

Haha, Strömstadsräkor knäcker Smögenräkor!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[sofia-85]
0

Tycker varken vi eller pissarna :) När vi bodde i Strömstad köpte vi räkor men de e inte alls lika bra kokta som här

Simson
0

Grattis grattis i efterskott!! Hoppas matte köpt räkor till dig nu! Att få ett halsband som avslöjar ditt smygande kan inte vara roligt det förstår jag.Flört Hoppas du har ett annat som du kan byta med ibland! Mammors pussande kan vara pinsamt! Speciellt framför pojkvänner så hon får pussa dig när du kommer in istället? Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady