Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 897 ggr
anette36
0

hjälp dessa katter innan vintern kommer

är det någon som kan öppna sitt hem till dessa katter…hör av er kramgoas@hotmail.com

anebit
0

?  Vilka katter?     Var finns dom?

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

anette36
0

hej det finns katter i halland..lite över allt..

anette36
0

mejla mig så får du veta mer..ang dessa katter

anebit
0

#2   Visst finns det hemlösa katter som svälter och fryser i hela vårt avlånga land och som behöver ett eget hem.  Runt 100.000 st   Gråter

Men du måste ju skriva här i tråden och berätta om vilka katter just du menar om du skall få nå respons från folk.   Gärna bilder också.

Jag har bara 2 st själv och kan tyvärr inte ta in några fler eftersom jag inte bor själv och min man sätter sig emot det.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

anette36
0

ok..bilder har ja inga..de är två kattpojkar.sen en manx katt på 5 år..sen en hon katt.

Denna kommentar har tagits bort.
kattassen
0

Du skriver att katterna finns i Halland lite överalltObestämd Det är alltså 4 katter om jag förstår det hela rätt, 2 huskattshanar, 1 manxkatt kön?, 1 honkatt - huskatt?.

Det är nog bra om du kan precisera dig lite mer när det gäller geografiskt läge osv. Är de hemlösa och lever utomhus eller är det omplaceringskatter?

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

anette36
0

ok det är omplaceringskatter..som letar hem.manx katten är en pojk..de är nog bara en flicka

piamaria
0

Är det samma anette36 som erbjuder sig ta hand om den långhåriga Sturkökatten? I så fall förstår jag inte riktigt! Varför inte ta in katterna du själv skriver om i denna tråden eller dom andra katterna du skriver om i en annan tråd?

essut50
0

#9 Undrar oxå, varför hon inte tar in dessa, när hon kan ta in den katten från Sturkön..?.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

nils1
0

# 8 eeeh…"hjälp dessa katter innan vintern kommer" …. sen visar det sig handla om omplaceringskatter…. Obestämd

I din presenation skriver du att du jobbar åt ett katthem. Vilket katthem är det om man får fråga?

martdat
0

Undrar med vilket katthem? och vilka omplaceringskatter? någon du känner elr,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

piamaria
0

Det är inte utan att man blir lite förvirrad när man läser #0:s trådar/inlägg! Du kan ta in katter men inte skygga katter. Katterna i denna tråden som du vill folk som är engagerade i hemlösa katter ska ta in är omplaceringskatter! Då är väl dom katterna inte skygga? Varför tar du inte själv in dom katterna i stället för att anmäla att du kan ta in andra katter?