hjälp dessa katter innan vintern kommer
är det någon som kan öppna sitt hem till dessa katter…hör av er kramgoas@hotmail.com

? Vilka katter? Var finns dom?
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
hej det finns katter i halland..lite över allt..
mejla mig så får du veta mer..ang dessa katter

#2 Visst finns det hemlösa katter som svälter och fryser i hela vårt avlånga land och som behöver ett eget hem. Runt 100.000 st 
Men du måste ju skriva här i tråden och berätta om vilka katter just du menar om du skall få nå respons från folk. Gärna bilder också.
Jag har bara 2 st själv och kan tyvärr inte ta in några fler eftersom jag inte bor själv och min man sätter sig emot det.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
ok..bilder har ja inga..de är två kattpojkar.sen en manx katt på 5 år..sen en hon katt.

Du skriver att katterna finns i Halland lite överallt
Det är alltså 4 katter om jag förstår det hela rätt, 2 huskattshanar, 1 manxkatt kön?, 1 honkatt - huskatt?.
Det är nog bra om du kan precisera dig lite mer när det gäller geografiskt läge osv. Är de hemlösa och lever utomhus eller är det omplaceringskatter?
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
ok det är omplaceringskatter..som letar hem.manx katten är en pojk..de är nog bara en flicka
Är det samma anette36 som erbjuder sig ta hand om den långhåriga Sturkökatten? I så fall förstår jag inte riktigt! Varför inte ta in katterna du själv skriver om i denna tråden eller dom andra katterna du skriver om i en annan tråd?
#9 Undrar oxå, varför hon inte tar in dessa, när hon kan ta in den katten från Sturkön..?.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
# 8 eeeh…"hjälp dessa katter innan vintern kommer" …. sen visar det sig handla om omplaceringskatter….
I din presenation skriver du att du jobbar åt ett katthem. Vilket katthem är det om man får fråga?

Undrar med vilket katthem? och vilka omplaceringskatter? någon du känner elr,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Det är inte utan att man blir lite förvirrad när man läser #0:s trådar/inlägg! Du kan ta in katter men inte skygga katter. Katterna i denna tråden som du vill folk som är engagerade i hemlösa katter ska ta in är omplaceringskatter! Då är väl dom katterna inte skygga? Varför tar du inte själv in dom katterna i stället för att anmäla att du kan ta in andra katter?