Tack för att ni finns!
Sitter här och läser om alla tragiska fall som oftast klaras upp tack vare alla goa, varmhjärtade, engagerade människor här på hittekatter. Tror verkligen inte så många katter skulle fått samma chans om inte denna sajt fanns. Ingen nämnd, ingen glömd, alla bäckar små…..
Jag ville bara rosa er alla å alla katters vägnar!
Snart är det vinter och kallt, hoppas att vi gemensamt kan hjälpa alla stackars krakar på olika sätt!
Kramar

Tack för du finns! 
Många katter sover väl numer mjukt och skönt tack vare dig ;)

Kan bara hålla med i allt som skrivits ovan utan varandra skulle vi inte kunna uträtta dessa underbara räddningsinsatser. Alla behövs var och en på sitt sätt och är guld värda.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Håller också med om det. Många bäckar små så försöker man hjälpa så mycket man kan. :)

Det är inte många andra som kan förstå att jag kan ha huset fullt med katter och dessutom är de flesta katterna inte gosiga och keliga.Men de är mitt liv och de ger mig så mycket glädje ändå.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Nää, folk fattar inte, men jag skiter i folk!
Tycker synd om de som aldrig fått uppleva känslan!
De som inte bryr sig om det lilla, kan inte heller bry sig om något annat heller! Liv som liv!