Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1070 ggr
Hawknestgrove
0

Löjligt billigt....

Åkte med sambon idag till Rusta, trots att jag vet, att det är farligt för plånboken…..

Hör och häpna, en alldeles utmärkt lamineringsmaskin, 99 kr! JA ni läste rätt….. Kunde inte låta bli. Funkade bra. Tog och laminerade den där skojiga PFavin jag fick i somras, ni vet, den på en halv mille…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

Ja det ar på rusta jag köpte min fast fen kostade 149 kr. Så mycket som den laminerat och fortfarande fungerar kanon. Det är dyrare att köpa lamineringsfickor istället.

Men de är bra att ha;)

//Pia

[sofia-85]
0

Måste köpa en men en bit till Rusta… hmm.. ja får köpa en när vi är uppe

Hawknestgrove
0

Just nu hade de kampanj även på dem, 25 kr för 25 fickor, men de var slut för tillfället. det följde med 5 st fickor, Antagligen samma sort

catfoot
0

ja, vi köpte en för nått år sen..den håller ännu, fast man använder den inte så ofta…men toppen att ha hemma../Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Puma77
0

Öb brukar ja köpa. 125 kr för 100 st A4.

//Pia

Hawknestgrove
0

Ok, Puma! Tack! Får jag inte tag i innan, så skall jag ner till uddevalla den 11:E

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Apropå Rusta… Att jag inte dog……http://hittekatter.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=2c2325d2-9090-40d5-aa2b-1b5c88e67b54

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mera..

Hawknestgrove
0

Alltså, det är den 21:a oktober idag….. GOD JUL!!!!!!!

Puma77
0

Men jösses redan. Ine undra på att man aldrig har någon julkänsla nu för tiden. När väl julen är här så är man så mätt på den så man mår illa.

//Pia

anebit
0

GOD  JUL!        Skrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

karins
0

Jodå nu är det Jul igen…i alla butiker Guld i mun

Fagddu
0

Glöm för all del inte att köpa den röda plastgranen  från Rusta. Vi köpte en sån till min avdelning förra året. Mycket vacker och användbar. ;)

God jul!

Hawknestgrove
0

HAhahaha! Nä du, icke en julpryl i detta hus, det lovar jag dig! Folk brukar komma hem till oss och titta stort under advent och undrar… INget julpynt????? Inte en pryl, jag lovar!

Puma77
0

jag fundrar på att hoppa över granen iår. Där den brukar stå står ju idag en hörnklättermöbel och sen finns det inte mycket till alternativ på att ställa den och med två kattungar på ingång så kanske de är här vid jultid och så kul ska de inte få. Fast Thindra gillar ju att klättra i granen, ska jag ta bort det roliga för henne? *fniss* Jösses vilket dilemma.Obestämd

//Pia

Hawknestgrove
0

Men Puma, då passar ju en röd plastgran perfekt? Julpynt och julklapp til katterna på en gång! Sen får väl du käka åksjukepiller varje dag, för en röd gran, det mår man väl illa av att titta på…….

Puma77
0

hm men jag funderar på en svart. Det passar till katterna:)

//Pia

Fagddu
0

Nej men Puma du får ju ta en röd gran så det blir en vacker kontrast mot dina vackra svarta kissar. Är det en svart gran så kommer inte fotona bli tillräckligt konstnärliga. Tänk vad många fina laminerade skyltar du skulle kunna göra med den kombon. ;)

#16 Det är ju meningen att man själv ska lära sig att ignorera granen, men att alla som kommer på besök ska må lite lätt dåligt. ;)

Hawknestgrove
0

Passa dig PUma, jag vet din adress!

Puma77
0

ha ha snart kommer väl ett bud med en röd gran *fniss*

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja, risken finns……..Ska upp till Rusta på fredag och kolla om de har fått in laminatfickor!