Katter utslängda på vägen i påse
En släkting ringde mig i panik nyss. hennes man skulle hem från jobbet sett en påse vid en korsning. När han stod i kö såg han påsen röra sig. Han stannade bilen och i en säck/påse låg 4 små kattungar. Vad f*n e det för fel på folk nu för tiden. Hälften av befolkningen saknar ju hjärta!!!!!!

Ytterligare en gång..dessa vansinnighetsdåd…hur någonsin är folk funtade..det blir jag aldrig klok på…Var är missarna nu…?:-(

VAd trött jag blir på folk, men som de säger den sista idioten är inte född ännu så det lär nog aldrig sluta hända även om man hoppas.
Var är kattungarna nu??
Jag har inte pratat mer med henne det tutar upptaget hos dom… Men ja tror hennes dotter kanske tar dom kan ja tänka mig..
Man bara gapar av förvåning. HUR kan folk vara så vansinnigt sjuka i hjärnan.
Blir så trött.
Jenna
Tror inte de var äldre än några veckor heller… Undrar var mamma e?

Hur skall det gå i framtiden när dessa människors barn blir vuxna?
dom har ju lärt sig att det är bara att dumpa eller misshandla katter.
De är inget värda! Det är ju bara en katt!
Har folk inget HJÄRTA? Nääääää det har dom inte!
Mitt hjärta blöder i alla fall………………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Fy dessa äckel till människor! Hoppas de får så de tiger!
Fy Fabian, det finns inte ord för sånt pack!! 

Fy f*n för vissa människor! Jag förstår inte hur människor kan göra såna saker mot oskyldiga djur :(

arg blir så arg!!!!!!

Hur har det gått för kattungarna då???

Man slutar aldrig att förundras över hur grym människan kan vara… Vilken tur att han fick syn på påsen och att han noterade att det var något levande i den.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Folk borde kastrera sina katter så det inte blir en massa oönskade kattungar som måste lida

Kattungarna är hemma hos en tjej nu… De har ätit massor. Hon trodde de var runt 6-7 veckor.
Stackars pittingar…man undrar vart mamman är??? 
Hmmm, jag menade naturligtvis inte pittingar….utan pyttingar…..hi, hi så fel det kan bli. Fast det kanske är små hanar??? 

#19 och #20 Ha ha ha ha!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#21, Kul att du/ni fick lite kul!!!
det är jag i ett nötskal=Papphammar…
Man kan ju undra vad jag har i tankarna….

#21 Det är väl vad som kallas en freudiansk felsägning? ;)
Det är såklart inte så lätt stava fel alla gånger. Det händer väl alla jämt att man slinter lite på tangentbordet. :)
Ja men det kanske fanns ngn pitting där i alla fall *fniss*
//Pia
Ja, ja, har ni garvat klart nu???

Jag lyckas alltid bli "klassens clown", undrar varför???
Ha ha man ska bjuda på sig själv;) Då ska ni se när jag sätter igång. Försöker dock sköta mig härinne *fniss*
Sofia vi vill se kort sen framöver på de små p*ttingarna om det går;)
//Pia
ja, jag förstår inte…tidigt imorgon bitti kommer 2 små bäbisar hit runt 6 veckor. upphittade iförrgår, hur tama som helst utan mamma:(
Men jösses, vad är det med folk egentligen. Varför kan man inte kastrera sina katter? Suck.
//Pia

Bumbis; det är ju bara för att vi tycker om dig. :)
Ja! Mera kort på kattungar så man blir kattungesjuk. Jag ska hämta mina skygglappar. :)
#30 Jag bjuder på det…..jag är van…..
#28 Ja, vad ska man säga Naquita…..det är bara att beklaga..
Underbart att du finns när det behövs!!

#28 Du är då en klippa Naquita!
nej, en klippa vet jag inte..har sagt nej till så många, de jag tar hem eller placerar ut i stödhem är bara en droppe i havet utav alla hemlösa katter härnere:((

vilken tur att din släktings man kom jusst då,,, fyyyyy,,,,, vilka varelser det finns som kan göra så,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Det är tydligt att fler och fler människor fötts utan både hjärna och hjärta
#22 Bumbis jag gillar Papphammar och tack för det goda skrattet det behövs mitt i allt elände som händer.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

hur går det med kissarna? är de kvar hoss din släkting?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
#37 Alltid kul att roa nån
…..mitt i allt elände….