Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 510 ggr
Puma77
0

Ot kreativa Puma

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste tacka Moa_Daisy_Elsa för den underbara länken hon gav mig;) Hon vet vilken *fniss*

Så idag var jag på stan och handade en maaaaasssa saker för jag var ju tvunen att testa.

Priset slutade på 259 kr och här ser man vad som inhandlades- katten givetvis;)

Så nu ska det pysslas.

//Pia

Puma77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sen kommer första resultatet. Det var ett roligt test så det blir nog fler.

//Pia

Simson
0

Vackert!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenna-Gun
0

Jättefint

lilo-nova
0

Vilket underbart kort!

Elega
0

Har du hört talas om creative club? Om man blir medlem får man ett paket i månaden (om man vill, inga köpkrav) för 149 kr med frakten inräknad och det är precis sådana saker du har köpt :) Jag är medlem och jag är väldigt nöjd :) Det är hon från äntligen hemma som är klubbvärdinna.

http://www.creativeclub.se/

Puma77
0

#5 jag såg omdet i det lilla häftet som ibland trillar ner i brevlådan. Funderar lite på det men som sagt bara jag känner att jag först och främst kommer igång och att jag har tid.

//Pia

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Härligt, vilken shopping, tror nån fått en rejäl inspirationskick. Kul du visar resultaten med, skitsnyggtSkrattande

Puma77
0

#7 ja tackar, men det är ju inte som norskan precis men kul är det. Har ytterligare en till på G men den är inte klar än.

//Pia

Maria-I
0

Det kortet håller professionell klass!

Alexej
0

Otroligt vacker!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

tiggy
0

Jättefint! Tro mig.. du kommer snart ha en egen liten pysselhörna. Jag började ha sakerna i en låda men magiskt så blev det ett skrivbord, en hurts och en liten hylla och ÄNDÅ får jag inte riktigt plats. *host*

Sidentass
0

Har faktiskt också blivit lite sugen på detta med scrapbooking..så mycket fint man kan göra..men jag tycker mej inte hinna tyvärr…däremot har jag använt datorn ibland till att göra sånt..men det är ju helt klart inte samma sak förstås..önskar man hade tid till att göra mycket mer av vad man skulle vilja..

#1 Jättefint, verkligen!