Skulle inte detta kunna vara Lisa???
Lisa försvann ju för oss i augusti och nu hittade jag denna annonsen på Blocket - http://www.blocket.se/vi/18573197.htm?ca=16_s
Jag är tveksam och undrar vad ni tror?
Har såklart mailat en bild till upphittaren men inte fått nåt svar ännu. Men är nyfiken på vad ni tycker? Är det bara jag som ser likheter sominte finns pga att jag hoppas? :)
Skickar med en bild på Lisa också då!
Var ju väldigt likt… Det är ju på kattstallet i Åkeshov….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Oj, vad svårt, bilden på blocket är ju mycket sämre och ljusare, men det är mycket likt. Håller tummarna att det är Lisa!!
Är det i samma stad du bor hon är upphittad?

Nej det är ju låångt mellan städerna, jag bor i herrljunga….men konstigare saker har man ju hört…det är ju inte helt omöjligt att hon lifat med nån bil eller hästtransport…(har stall precis en liten bit från vårt hus)
Det jag tyckte var att min lisa är ju nästan lite brun-grå och denna katt är mer ljus. Men det kan ju vara fotot som gör att det ser så ut!
Ååå vad jag hoppas!
Jag har ett bra exempel, hittade en överkörd helvit katt för ett par månader sedan på landsbygden vid en stor bensinmack/matställe. Tog med katten och trodde att det var en "ladugårdskatt" och tänkte gräva ner den och sätta upp lappar, men såg att den var id-märkt. Katten hade försvunnit kvällen innan ca två mil från där den var hittad.
Ett annat exemel var när en familj saknade sin katt, misstänkte att den hoppat med i ett flyttlass. Tack vare att hon var id-märkt hittades hon några månader senare i Helsingborg, ca 40-50 mil hemifrån.
Så man ska aldrig säga aldrig…..
Hoppas verkligen att det är din lilla Lisa!!!

Och Wille bestämde sig 2001 för att flytta till Stockholm från Göteborg. Som tur var tyckte flyttarna att det var bättre att ringa mattes nummer i halsbandet än att låta honom genomföra flytten, när de hittade en svart katt uthälld i deras soffa när de öppnade lastbilen…
Inget är omöjligt….

#5 Vaddå uthälld? Hade han gjort sig hemmastadd i soffan och låg och sov? 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#0 Ja färger på bilder kan te sig olika på olika skärmar. Sätt gärna in en bild här så kan vi jämföra och hjälpa dig.

#7 Jopps. De öppnade baken på lastbilen och den syn de möter är en Wille liggande på rygg "uthälld" över hörnet i soffan, yrvaket plirande mot dem. Han verkade mest tycka att det kunde tänkas vara matdags i den underliga "lägenheten"
Tror inte det är samma katt :/ kollade ränderna på huvudet och dom är inte lika varaandra. Men jag kanske ser fel? Men hoppas att du hittar din kisse iaf!!

DET var en trygg kisse! Inget lättskärrat vrak där inte! 

Om ni förstår vad jag menar jag har tagit med samma kamera dom här bilderna på samma kisse och har dom i samma dator, det är ljuset som gör att dom ser olika i färgen

putt

Ja hon såg ju inte riktigt likadan ut på dom bilderna =) Får besked idag om dom tror att det är Lisa :)))
åh men hoppas tänk om det vore så
Usch, jag önskar naturligtvis att det är Lisa.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag hoppas och håller tummarna för att det ska vara din katt!
Hoppas hoppas hoppas.

Tyvärr var det inte Lisa :((

#20 Tråkigt att det inte var Lise. Hoppas hon dyker upp.