*Löst* Bamse är försvunnen!!
Åh,lilla tjejen! Ja, du har väl även kontaktat polis antar jag. Är hon idmärkt? Och sätt upp lappar gärna med hittelön! jag har hjärnsläpp justnu, men det finns även många bra sidor, där du kan efterlysa din kisse på nätet. KAnske nån kan hjälpa dig med dem här inne? Hör även med katthemmen i närheten, de kan kanske få in henne!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Håller verkligen tummarna för att eran Bamse snart är hemma igen..man brukar rekommendera att gå ut i gryningen med något gottluktande i bagaget. Då är de lättare att höra varandra när inte trafik o andra ljud är i farten..
Håller hårt i mina tummar på goda nyheter snart!!
Vad jobbigt att din kisse försvunnit! Här lägger jag en länk till en artikel som jag tycker att du ska läsa. Den innehåller tips på vad man kan göra när ens katt springer bort. Länk till arikeln.
Håller tummarna att det ska ordna sig!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Bamsen kom tillbaka efter en vecka, efter att ha varit inlåst i grannens lägenhet när han åkte på semester…… Så går det med nyfikna katter som måste se sig om när andras dörrar är öppna…! Men Bamsen kom hem och ingen blev gladare än matte och husse!!!
Åh vilken tur.
//Pia
Oj, vilken tur. Antar det blev lite att städa upp där sedan:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vad skönt att Bamse kom tillbaka. Stackars liten som var inlåst dock.
vilken tur!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vilken tur att Bamsen kom hem igen efter en veckas "semester" hos grannen… Hoppas hon hittade något att äta där;-)
Jag ändrade i rubriken så man inte tolkar det som ett nytt ärende.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

En sån underbar nyhet! Det är inte bra att vara för nyfiken.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Åhhh vad skönt att höra detta!
Mina katter följer ofta med mej till soprummet när jag går dit, vid ett tillfälle hade jag missat Spirit därinne…där tillbringade han natten medan vi var hyperoroliga här..lyckan var fullkomlig när jag gick dit o möttes av en jamande kisse!