Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 954 ggr
[sofia-85]
0

Söker transport hjälp

Nu letar jag och Naquita transport hjälp till några pissar som ska hem till hem. Jag kan köra till Uddevalla. Då ja inte litat på min bil längre än detta :(

( "LÖST" 2 katter ska ifrån Västerås till Uddevalla )  

1.     Men vi behöver transport till 1 eller fler ifrån Ronneby upp till Uddevalla eller Göteborg.    

2.      Ronneby  -  Västervik       

Kan någon ställa upp denna transport?? Snälla hjälp oss få hit katterna :)

Hawknestgrove
0

Putt! JAg ligger ju helt fel tll som vanligt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

lilo-nova
0

Puttar!

[sofia-85]
0

Åhh snälla finns det inte nån?

lilo-nova
0

Imorgon när alla är vakna, så löser det nog sig!Flört Puttar!

Naquita
0
Bumbis
0

Sofia och Naquita, om vi kan få lite betänketid, kanske vi kan lösa det med permanenta hem till både Truls och Zlatan..

I så fall hämtar vi dom i Västerås och tar hit dom till Karlstad. Ett par vi känner kan ev. ta en av dom och vi kan ta den andra. Både vi och de vi känner har ju fler katter så de skulle ju få kompisar.

Om det är okej med er alltså?? Hur akut är det att hämta dom?

Men som sagt, vi måste få fundera och diskutera med våra sambos och de andra katterna först…..Flört

Naquita
0

#6 det hade ju varit det allra allra bästa, slipper de komma till ett hem till innan permanenthem !:) jag är ju fortfarande kontaktperson för dom.  men det är bråttom, då Truls mår MYCKET dåligt i södhemmetmed alla småbarn.

det hade ju varit perfekt om ni kan hämta dom. åh, hör av er snart för Truls skull:)

Bumbis
0

Som sagt jag lovar inget, men vi jobbar på det…sambos kan vara svårövertalade ibland!!!!!

Vi har ju inga barn någon av oss, tror att det skulle funka slussa in en bebbe var i våra hem….

Truls vet jag var han kommer ifrån, men varifrån är Zlatan??

Naquita
0

Zlatan kommer också från Sturkökolonin. Finn en svart kattunge kvar därute, troligtvis hans bror eller syster. men den har stödhem hos en viss hittekattare;)

När kan du ungefär säga hur det blir?

Bumbis
0

Min sambo har sagt ja, men det beror på min kompis. Hon ska prata med sambon ikväll efter jobbet. Båda katterna ska ju få flytta i såfall inte bara en, men vi kan inte ta båda…..tyvärr…

Lördag skulle bli bäst att hämta dom i så fall, jag är inte hemma förrän halv sju på kvällarna och är dessutom kattvakt den här veckan en mil hemifrån…..

Naquita
0

okej:)) håller tummarna då! Fast bättre att en får perm. hem än ingen alls, eller hur:)

den andre ska ju isf till Sofia och bli kompis med lilla Mistla tills nytt hem hittas.

men jag håller tummarna att din kompis sambo säger ja:D

Bumbis
0

Ja, jag håller med tummarna!!!! Båda skulle få det såååååå bra!!!!

Jag lovar skriva så fort jag vet något!

destiny
0

Håller också tummarna för båda katterna. Glad Så härligt om båda fått ett eget hem.

Fagddu
0

*håller tummarna för att alla bångstyriga sambos ska ha haft en bra dag igår och kommer att ha en bra dag idag så de är lättövertalade* ;)

Linda79
0

Åh vad glad jag blir. Den som verkligen behöver ett hem först är ju ursöta Truls. Zlatan är mindre akut. Men visst hoppas man att bägge får perm. hem=)

Kram från oss i Västerås!

Simson
0

Tasshållning och tumhållning härifrån också! Hoppas på operation samboövertalning! Glad Hälsa sambosen att vi på hittekatter haft en omröstning och att de är nedröstade om att de skall få flytta. Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Fagddu
0

Det tycker jag. Sambosar gillar nog att bli nerröstade av en hel drös med främmande personer som de inte ens känner. ;)

anebit
0

putteliputt.       Nyfiken på vad kompisens sambo säger?

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Bumbis
0

Japp, vi kan ta varsin bebbe!!!!! Glad

MEN, Catharina och Lars har ett krav, de vill inte han ska heta Zlatan, utan Linus! Flört Hoppas inte det blir ett bekymmer…..fniss….

Vi tar hand om Truls eftersom han är lite blygare…passar nog bra här i vårt gäng.

Hoppas att ni tycker det är är okej med er, Sofia, Emma och Linda och att vi kan hämta dom på lördag.

Jag pm:ar dig med lite frågor Emma…. Skrattande

[sofia-85]
0

Självklart!!! Super bra. Det blir ändå katter ifrån Emma så :)

Puma77
0

Åh så underbart. Både Truls och Linus (Zlatan) får nya hem :))

//Pia

Bumbis
0

#20, det var så vi tänkte, onödigt när bebbarna ändå finns åt det här hållet och de skulle åka så långt neröver när du kanske kan hjälpa Emma med andra akuta katter….

Fagddu
0

Vad skönt att det löste sig för dessa småttingar. :)

Naquita
0

åh så underbart. Jag pmar dig Lindas telefonnr och lite mer praktiska saker:)

vill ävensäga att fina Mistla också blevbokad ikväll till permanent hem..vilken toppenkväll trots min feberfrossa:))

Fagddu
0

Ännu fler bra nyheter. Det kan behövas såhär på kvällskvisten. :)

Puma77
0

Åh nu hoppas vi att även Mistla hittat hem.

//Pia

[sofia-85]
0

VI LETAR FORTFARANDE TRANSPORT HJÄLP SÅ NI VET!

Ja ska ändå ta några andra katter ifrån Emma..

Naquita
0

#26mistla HAR hittat hem, blev bokad precis samtidigt som de sa ja till Truls o Linus;P

anebit
0

Underbara nyheter……………

Puma77
0

Och sen de två missarna som ska mellan Ronneby-Västervik

//Pia

anebit
0

putt

[sofia-85]
0

Puttilutt

Puma77
0

pjutt pjutt

//Pia

Hawknestgrove
0

putt från mig med

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

Pjutt igen

//Pia