Saga letar tryggt hem
http://www.blocket.se/vi/18120848.htm?ca=17_s&last=1
Nu blir hon även kastrerad imorgon. Tackar Monica för att hon hjälpte mig att betala!
Saga är hur mysig som helst! Rätt hem är viktigare än pris! Hon ska komma till en trygg familj som verkligen kan ge henne den tid och uppmärksamhet som hon behöver!
Jag har verkligen fäst mig vid henne men vi kan inte ha mer djur än vi redan har, tvyärr. Men om det går för lång tid innan vi har hittat rätt hem så blir det ju inget annat än att hon stannar här :) Vi får helt enkelt få det att funka. Hör gärna av er. Nummer och mail står i annonsen.
Vid leverans:
-Kastrerad
-Vaccinerad x 2
-Om inte avmaskad så följer tabletter med (dessa ska tas 2 veckor efter vaccinationen och bara 1 vecka har gått)
-Kattlåda
-Transportbur
-Filt som luktar mysigt och tryggt

Glömde skriva att hon nyss har blivit ID-märkt också!

Vilken vacker misse!!
Puttar upp tråden o håller hårt i tummar o tassar!

Putt!

Åh vilken sötnos!
Å hon har samma fina namn som min ena tjej -en avlivningshotad misse jag tog hem för att rädda och sen hitta nytt hem åt, men hon fick stanna ;)
Stort lycka till!!

Puttar lite för sötnosen!

Putt!

puttar!
hur går det med lilla gumman?

Det verkar som att hon får stanna här! Ingen vill ha henne :P
Vi får lösa det på något sätt. Men jag kanske får ett nattjobb inom den närmsta framtiden och då får vi ganska mycket mer pengar :)
Hur gammal är hon? Hur går det?

#10 Hon är ett år gammal! Och jag tror vi tänker behålla henne. Våran katt och Saga är numera bästa vänner och det känns hårt att skilja dem åt.
#10 Åh va kul att höra att katterna är bästa vänner.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

#11 Vad mysigt med bästisar, då hade inte jag heller velat separera dem. Lycka till med de båda om ni bestämmer er definitivt :)