Frallan Tuva 10 veckor....

Sååååå söt, sötare än socker..o den stora vovven är så fin, man kan skönja äkta kärlek på den fina bilden!
Ja den tösen charmar alla. Så bedårande söt och man ser vekligen allt bus och påhitt hon har för sig;)
//Pia

Kan det verkligen vara tillåtet att lägga in sådana sötnosar? Plågsamt för oss som tittar!
Hon e alldeles för söt!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Detta paret kan charma vem som helst. 

Eftersom jag har så många katter har jag varesig råd, tid eller plats för att skaffa mej en vovve..men min dröm är att någon gång få vara hundvakt åt en "bulldogg..dom är ju bara såååå charmigt söta liksom mopsarna:-)
hihi tack alla;) Jag är också lika kär i henne, förutom när hon hittar på alla hyss..*muttrar*
idag öser det ner, tuva skakar o har sig:( så jag ropade in ett hundtäcke med regnavstötande tyg i rosa på tradera;P Så mycket var det för mitt "hundar ska inte ha kläder" hon fryyyyser ju jättemkt:((
Men självklart ska hon ha ngt varmt så hon inte fryser. Det är ju ganska vanligt att små hundar fryser då de inte har så lätt att hålla värmen i sina små kroppar. Inte mycket till päls har de heller alltid.
//Pia

Hon är så söt! 

Det är allt en liten hjärtekrossare den lilla Tuva! Sicket litet charmigt par de blev också Totte och Tuva.
Hyss är väl något som är lika med valpens existens, det kan dock driva matte till vansinne
. Du får ladda upp med extra dojor i garderoben när hall-kollektionen har gått åt…hihi
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus