Skånekattens Pagan
Skånekattens pagan behöver kastreras innan hon kan komma till sitt hem. Jag har startat en auktion inne på insamlingsforumet men en hel del gosaker, bl.a leksaker och skyltar.
Kasteringen kostar 650 kr och då får man id-märkningen också. Ett kanonerbjudande som inte får missas. Så snäla hjälp Pagan så hon kan kastreras snart och samtidigt få något själv till kissarna där hemma
Auktionen går ut på ons kl 21 och det är jag som står för portot.
Här kommer ni till själva tråden.
Auktionerna är avslutade.
//Pia
Är det här en katt ifrån ett katthem?
Det är Skånekattens. Hon finns med i den tråden som heter Skånekatten som Atiz skrivit.
//Pia

Jätte fina leksaker du lagt ut här Puma! 

#2 Har hittat 2 st pinglor till dig! Ska se om jag hittar fler!
wohooo Såg att de sålde "bjällror" på tradera biiiiiiilligt.
//Pia

Nu har jag blivit medlem, men jag fattar inte var jag ska skriva mitt bud??? 
Under inläggen på den tråden står det post reply. Där skriver du ditt bud.
//Pia

# 5 Så bra! Man kan ju sy fast dem (pinglorna) eller virka fast dem vid svansen eller baken på mössen eller någon annan leksak! De behöver väl inte vara innuti leksakerna???
Risken är i så fall att katten sväljer dem om de sitter utanpå. Så ur säkerhetssynpunkt sa det helst vara inuti.
Fast jag vet att jag sett leksaker i affärer med pinglorna utanpå.
//Pia

Vet inte om det funkade för jag ser inte mitt bud?

Mina katter har aldrig svart nogon pingla! 

Inte mina heller, men om det händer är det inte så kul. Man känner sig lite ansvarig.
//Pia
Tryckte du på skicka efter du skrivit? Jag ser heller inget.
//Pia

#13 Ja, men jag testar igen!

Nu funkade det!
Eftersom jag rar bort plingorna från katthalsbanden så har jag sparat en hel del sådana. Är det något ni vill ha. så pma mej adressen så skickar jag dem.
Jenna
Pm;)
//Pia

Putt!

Det ser bra ut! Fler som vill vara med och buda på leksaker!? Pengarna går till kastrering av Pagan, så hon kan flytta!
Ja kom igen nu. Fin fina saker och så går alla pengarna till Pagan.
//Pia
Åh,, så passande, att min lilla septemberkisse också går till Skånekatten…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Putt

Jag fixa det imorgon! Fota på kvällen är inte bra!
Ha ha det blir bra, ska snart nana man vet aldrig om de ringer från jobbet halv sex imorgon bitti och vill ha min hjälp;)
//Pia

Putt!
Ytterligare en auktion är upp. Missa inte den.
//Pia
Jag har lagt ett bud, hoppas jag gjorde rätt…
#27 oj det var inte illa. Visst gjorde du rätt.

//Pia
Lilo-nova har nu lagt ut 2 auktioner på jättefina broscher i auktionssajten.
och en jättesöt brosch med katter
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#28 Det ser ljust ut för Pagan!

Putt!

Putt!

Puttar för kastreringen!
Om mitt bud står sig vet jag inte hur jag betalar men det berättar säkert någon här.. 
Jag kontaktar dig i så fall Marga så det är lungt.
//Pia

Kom igen ni har precis fått pengar!
Putt!

Kom igen tjejer & killar buda på nu! 

Putt!

Puttar innan jag ska gå och lägga mej!
Puma bubbelplasten kommer med min kompis imorgon! Så bra med vänner! 

Putt!
En av auktionerna ha nu gått ut och det var min. Den gick till dig Marga för 300 kr, grattis.
Glöm även inte bort de andra auktioerna ni andra.
//Pia
Ja min har också gått ut, den för Septemberkissen….Så nu ligger oktoberkissen ute

Ja och jag vet inte vem det är, som har bjudit på min kisse. KAnske nån här inifrån? Får ingen kontakt!
"September" hör av dig"!
Putt!!!! September, hallå!
Får du inget svar Gunilla kanske du kan höra med ÅsaF om prsonen har mailen registrerad på forumet. Sofia är ju tyvärr inte hemma då hon ligger och njuter av solen på Rhodos;)
Annars kan det ju vara så att medlemen inte har kunna logga in (jag kunde inte nu) eller inte varit hemma sen auktionen gick ut.
//Pia
Ja det knäppa var, att jag hade ju först fått ett vanligt mail till min gmail, där September inte hitadee hur man la bud… Sen nitisk som jag var, så rensade jag mailboxen…..Hm… ska kolla papperskorgen……
Så, pust, jag räddade det ur papperskorgen i sista stund!
Så får jag klart, så kan jag nämligen låt kissen åka i morgon!
Kanon Gunilla.
Jag har fått in 300 kr från Marga så paketet postas idag tillsammans med de andra traderasakerna.
Jag för över pengaran till Skånekatten så fort som möjligt men jag har även lovat att hjälp Lilo-nova då hon inte har internetbank så de pengarna ska in på mitt konto med så jag kan föra över dem till Pagan. Lättare för mig att ha koll än att Lilo ska behöva gå till automaten var dag;) Bara så ni vet som budat på hennes.
Tyvärr verkar det vara lite strul med forumet där nu för jag har inte kunnat komma in. :(
//Pia
Skulle gå in där och kika. Men sidan kan inte visas
:(
Jenna
Jag tror det är problem med flera eget forum. Försökte med ett av de andra som jag är bl.a Medarbetare på men det var samma sak där. De kanske håller på att fixa något. Händer inte så ofta med dem som det kan hända med i fokus men ibland så.
//Pia
Ja, jag väntar på klartecken från September. Nu har hon fått vanligt mail från mig, så det ska ju funka

Putt!

Gud vad störrigt att man inte kan gå in på sida!
Allt klart. HAr fått kontakt med september via min Gmail. så när jag ser, att pengarna är inne på kontot, så skiaks lilla kissen. Ja, jättestöringt. OCh jag som lagt ut lilla okoberkatten också!
Vad bra att mina pengar kom fram idag! Hoppas lilla Pagan får komma hem snart!

Puttar för broscherna! Tiden går ut kl.21!

men lilo, för kissarnas skull, så tycker jag nog, attauktionen kan få ett dygn till. Det här kan ju inte du hjälpa.
Ja jag pmade ut di lilo om att vi kan avvakta. Jag är med i hobby och hantverksforum som också tillhör eget forum och fär kommer jag inte in. Ska se om jag kan maila moderatorn där och höra om hon vet något.
//Pia

#59 Jao
kan man bara göra det!? Skulle ju jätte gärna få skicka iväg det imorgon! Nu när jag skaffat bubbelplast och hållt på! 
Vi löser det. jag har skickat ett mail så får se om hon hört något från supporten där. Har inte hört något om att de ska vara något speciellt de ska göra i alla fall.
//Pia
Ja, nog tycke jag att du kan få ett dygn til, då detta är sånt som inte du kan räkna med. det är ju ändå helg och du kan ju inte få iväg något över helgen i alla fall, även om du får i pengar.
Marga. paketet ligger på lådan och jg tror jag hann innan de tömde den så i så fall har du det imorgon annars på måndag.
//Pia
Ja jag ville ju gå in och lägga bud på auktionerna buuuuuuuuuuu
Jenna
Service Unavailable, we hope to be back soon!
Kul va?
Nä, ett dygn till på alla auktioner, det bör det bli, detta är väl giltigt skäl?

#65 Får man fråga vilken av auktionerna du ville lägga bud på??? 
Ja det var ett kattbrosch med två katter på
Jenna

Ja, men om det är OK???
Så får auktionen vara inne tills imorgon kl.21
*fniss* jag hade på känn att det var den du var sugen på Jenna. Visst är den fin. Hoppas de ordnar forumet snart.
//Pia

#68 Jenna broschen är jättefin! Den är ännu bättre i verkligheten än på fotot! Men jag går inte med broscher!!! Men jag har haft den ett tag, för den är så vacker!

Då skulle ni se mina kattöronhänge! 

putt

Nä nu funkar inte sidan igen!
Jaja jag ska gå och lägga mig! Imorgon hoppas jag att sida funkar, så de som lägger bud kan få veta imorgon om de vunnit eller ej! Sov gott!
Ja och jag tycker nog, att du gott kunde få en dag till på dig!
Tack Puma 77, ser fram emot paketet! 
Nu är pengarna överförda till Skånekatten. 300 kr med medelande Pagan auktion.
//Pia

Hur ska de veta att auktionen är 1 dag extra?
När vi du att de ska sluta? Ikväll kl 21 eller?
//Pia

# 80 Ja Kl.21! Ikväll!
Jag pmar dig när min pizza e slut;)
//Pia

Äter du också pizza!
Vi med! 
mmm gott. Kebabtallrik med pommes. Men jösses nu e jag så mätt så jag har ont i magen och så ligger Thindra och sover på min mage också:S
//Pia

Puttar upp! Snart går auktionen ut!

Putt!

Grattis Jenna! Du har vunnit kattbroschen! Jag lägger paketet i lådan imorgon!
(Tejpat det ordentligt) 

Grattis Gunilla du vann julgransbroschen! 
Tack för paketet, mina katter ÄLSKAR de fina leksakerna. Lördagsgodis för katter
!
Så underbart att de gillade det. Du som budade så friskt på det:))
//Pia

#90 hur funkar den här redovisningen???
#91 När alla pengarna är inne och skickade dit de ska och paketen posatade så skriver jag in på en speciell tråd. Det står redovisning ngonting tror jag på en tråd som man kan gå in på.
//Pia

#92 Okej så bra! Auktionerna verkar inte gå så bra!
Nej, lite lessen, ingen har bjudit nu i dagrna! HAr betalat puma för broschen!
#93 Problemet är nog att vi alla inte har så mycket pengar och det vi har går till alla katter som vi har eller stöder.
Samma här hos mig, nu går allt vad jag egentligen inte har, till mina katter. Inga vinterstövlar, bilen får vänta osv.
Men jag tycker det blev ändå bra med pengar både till Pagen, Gosens och Fagdus katter.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#94 Gunilla Broschen är postad! 

#93 Jo det fattar jag också! Men lite bud har det blivit och det är kul!
Till Lilo-nova, Jenna-Gun och Hawknestgrove. Jag har fått in alla pengarna 170 för broscherna och har även skickat iväg dem till Skånekatten öronmärkta Pagan. Så nu är det klart.
//Pia

Jätte bra!