Löst: Varför vill ingen ha mig?

Det förstår inte vi heller. Du som är så söt! Puss på dig och lycka till! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Så sööööt
Hoppas du hittar hem snart lilla vän.
//Pia

Kissen är underbar! Hoppas någon som inte har uppfyllt sin kvot kan ställa upp.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lilla hjärtan du är så vacker! 

Gud så söt man kan vara!
Vart håller lillen hus? *nyfiken* 

<33

Men gudars vilket sött litet charmtroll!

Lilla fina kisse..klart att det rätta hemmet finns för dej…puttar upp tråden o vågar påstå att den som öppnar sin dörr för en så fin kisse som du inte kommer att ångra sig..jag har redan så många som åtta katter här i lägenheten..så hos oss tror jag du skulle känna det alltför konstigt med så många att tacklas med..men nu är det vi som håller tummarna här!

#7 ajdå, jag bor i Lyckeby… lite långt kanske
har en tveksam sambo också. Och två missar till, i en tvåa. men som sagt, kanske lite väl långt.
#11 Vad roligt med ännu en som bor i Karlskrona med omnejd
Övertala din sambo att tre katter inga problem i en tvåa (är i samma situation men haft fler men tre är absolut max antal). Sedan detta med avståndet är ju denna sida känd för att fixa men det är ju i s f efter det sambon är övertalad 

#12 Roligt! Var håller du hus? Ska inte tala om vilken blick jag fick när jag tjatade lite till, hua. Får se om jag kan tjata lite till, har ju en mor som också tycker två är nog, men hon bor ju inte här
Ska upp i oktober till örebro, hälsa på släkten, får se om jag lyckats övertala honom eller ej tills dess.
#13 Jag håller till i Marieberg om du vet var det ligger? Eftersom det är en hittekattsite var jag tidigare med i en kattverksamhet som startade i Karlskrona och i Örebro har ni ju Örebro katthem 
Fortsätt tjata, tjöt brukar lyckas. Men samtidigt kanske det är andra som kan hjälpa. Vill inte stjäla trådens syfte men du får gärna i s f PM:a för vidare konversation.
3 mil norr om Sthlm är ju nästan här… gulp… och han som var så söt…
Fast sambon kommer aldrig gå med på en till katt :( Men ska se om det finns någon i bekantskapskretsen som letar.

åhhh sötnosen,, klart att du kommer att få ett hem…..
Åhhh det låter oxå som att det är nära mig i Väsby,,,,usch min samvbo säger nej nej nej… jag säger ja ja ja

Stackars liten kisse som behöver ett hem. Den är ju jättesöt, det borde finnas någon som vill ha en sån liten sötnos. :)
Ja men lilla kissen
så fin med den lilla magen

puttar upp för söta, vackra lilla kisse!
Så söt, visst måste det finnas ett hem för kissen. Om det hänger på avståndet brukar vi alltid här på forumet lösa detta.

Har den hittats? Jag tkr han/hon var otroligt söt och har lika dana ögon som en katt jag har,,Lycka till i alla fall! Lina
Puttar upp! Hur kan man bara backa ur? En sån liten fining! Som sagt, jag stöttar gärna lite transportpengar, om det är så!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Putt för den lilla vackra kissen, som är så lik Ebba!

Han har haft besök idag…och får ett besök i morgon också
Håll tummarna för att något av dem blir rätt hem för killen!

*håller tummar, tassar och svansar*
Håller tummarna för sötnosen :-)
Hur gammal är han och lever han ihop med andra katter?

Han fyller 14 veckor på söndag. han är van vid andra katter, dock så är han ganska rädd för vår schäfer…men lillkillen är tuff!!
Håller tummar o tassar här. Kissen är så söt, så alla borde fastna för den.
Jenna

putt för fina lilla kissen!
Ja jätteputt, han är för söt!

putt putt!
Jag kan tänka mig att ta honom bland mina 3 Cornishar, 4 skogisar och 1 husis
Åh, Leffe, jag är gärna med och sponsrar respengar till kissen i så fall! Tyvär så bor jag så dumt till, så jag kan inte hjälpa till med transporten, annars så hade jag gärna gjort det!
#34 Det är bara ett par mil mellan Väsby och Solna. Det finns en plats då min sexåriga skogis fick tas bort för en månad sedan
Åh beklagar på din skogiskatt.. Blev han/hon sjuk? Du vill kanske inte berätta.
Ok, då förstår jag! Då är i så fall lilla kisssens framtid säkrad hos en bra person i alla fall!
#36 Han fick förstoppning för ca 1 år sedan och har sedan gått mycket på parafinolja, specialmat och då och då microlax. Månaden innan bortgång blev det värre och han började få mycket saliv. Han var hela tiden lycklig och med och lekte osv, men sedan en natt talade han klart och tydligt om för mig att nu ville han inte längre. Så nästa dag var det slut. Det var min stora vinnarkatt på utställningar dessutom.

Heder till dig Leffe! Där får kisse det bra! Vilket hem! Verkligen bra! 

Beklagar sorgen efter skogisen! Bara sex år! Ingen ålder alls! Att du orkar tänka på en annan katt redan är starkt gjort! 
Vad bra om du kan ta kissen Leffe verkligen kul :-)
Beklagar sorgen efter skogisen…

Stackars liten skogis…
Starkt att du gjorde allt för den och lät den gå vidare när den behövde det.
Och bra att du ger den här lilla sötnosen en chans såklart. 
SÅKLART NÅN VIL HA DEJ MEN …VEM?

Hur gick det!? Skulle Leffe ha lilla kissen?

#44 Jösses! Systrar nästan! 
Ja, då försår du kanske, varför jag fick extra hjärteknip för denna lilla kisse!
Leffe, jag kan väl i alla fall få skicka en bautaråtta till den lilla, ifall du tar hem henne?

Har lillkissen något namn eller blir det Leffe som får döpa han?
Leif är väl ett fint namn! Om han inget har alltså!

Vart tog Leffe vägen??? Ingen som vet, ingen som vet???
Putt!
Jag är här ser på modo-timrå i hockeyn. Först får vi se vad som sker i #24 innan det kan bli aktuellt för mig.
Ja nu vill vi höra1 Hm… eftersom denna lilla näpna varelse är så lik EBBA Så vore det väl naturligt att döpa honom till EBBE om det nu är en liten kille!
Ok, bara flummar lite,…..

Tack Leffe och tack alla för ert engagemang….MEN lillkillen har precis åkt till sitt nya hem! Dem bästemde sig direkt! Verkar avar en toppenfamilj. Bor på landet där han kommer få gå ute till våren när han blivit kastrerad! Jag är så glad!!
Åh så underbart! Lycka till, lille kille!

Lycka till lilla vännen! Hoppas det blir bra för dig i nya hemmet! Låter som att du får det bra!

Vad kul för honom! 

#53!! Ett riktigt hem för kissen!! Wow..klingar som den ljuvligaste musik i mina öron…visste väl att det inte dröjer länge för sådana här sötnosar att hitta rätt!
Lycka till finaste vackra lilla kisse!
vilken lycka för lillkillen , och Beklagar Leffe, Timjan fick jag ta bort för en månad sedan, 5 år gammal, fick skelettcancer, så jag vet kram Maggan47
Då får vi väl putta för Kurrans svarta skönhet, lilla damen!

Skulle kunna skriva Löst!
#61 Fixat
//Pia

Tackar!
Hoppas den lilla plutten får det bra nu. han är så otroligt söt och ser så härligt busig ut.
//Pia