Nu börjar det bli akut!
Nu börjar det li akut!
Har tidigare skrivit om kattherren på Tjörn som söker nytt hem då de gamla ägarna kastat ut honom. Katten har nu varit hos veterinären och blivit avmaskad, kastrerad och fått sin första spruta. Enligt veterinären är han ca 1½-2 år gammal.
Till saken hör att alla katthem verkar överfulla och damen som har honom tillfälligt har blivit jätte sjuk pga. hon inte tål katter och läget börjar bli väldigt akut!
Är det någon som kan hjälpa en jätte speciell, svartvit, fin misse så tveka inte att höra av dig! anna_swe88@hotmail.com eller PM!

puttar!! usch..nu kommer snart vintern o kylan…:-((

*puttar*…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Någon? :(
det kommer kanske någon och öppnar sin dörr rätt vad det är, vi puttar och hoppas…..

putt!!
Kollar med Livlinan. De förmedlar ganska framgångsrik avlivningshotade eller hemlösa katter.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Är detta din mail? Jag vet ett par i Trollhättan som söker en vuxen hane. Kanske detta skulle vara något?
Å tack snälla för hjälpen!
Sofia -85, min mail: anna_swe88@hotmail.com , bäst att skriva dit då jag har möjlighet att kolla mailen oftare än vad jag kollar här! Det hade varit underbart om de ville ta honom! Damen kan inte ha honom inne mycket längre eftersom hon blir så sjuk. Ska försöka fixa ett kort också. Mvh Anna
Nu håller vi tummarna här…

Puttiliputt!!!
varför skriver alla "puttar för denna kat" osv? :S
Hoppas missen får ett underbart hem snart. Hade jag inte bott hemma med min mor så skulle jag öppna min famn till alla katter i världen. blir så ledsen när jag läser dessa trådar. det är förskräcligt!
förr att putta upp ärendet i trådlistan har man valt att skriva "putt" så kommer den igen först, så den inte blir bortglömd då ärendet inte är löst

Putt!
Daisy-Moa-Elsa: Jag fattar inte. :S Menar du att om jag skriver putt så håller jag med den som skrev över mig… eller ja, i detta fall… över lolo-nova… (dig alltså) + förstår inte riktigt. :P
näe….när man skriver i en tråd, kommer den automatiskt högst upp i trådlistan till höger. Vill man inte att en tråd skall falla i glömska och vara aktiv så måste man skriva nåt i den för att den ska komma överst i listan och då har det blivit att folk skriver "putt" för man puttar upp den i ordningen…hoppas du blev lite klokare 
ahhhaaaaaaaaaa nu fattar jag. :D:D:D tack hehe. jag tycker synd om lilla kissen. hoppas han får ett hem.
*putt* ;) hur går det med missen????

#18 Puttiliputt! 
*putt igen* :)

Putt!
Hur går det för katten?

Det undrar jag med!
lilo-nova: ja eller hur? :S