Löst/Låst: Hills Id canine till HUND!!!!
Är det någon som behöver detta foder Hills id canine till hund, & som bor i Skåne!???? Kanske nära Lund, Landskrona, Helsingborg eller Malmö! Påsens kvarvarande innehåll är ca 9kg!!! / Nadja.
Puttar upp för att den som är i behov av det inte ska missa detta erbjudande. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tack Lena!
Jag hade gärna tagit emot det om jag bott närmre:(

# 3 Ja det är jättesynd att det är så långt bort!

Om jag inte får napp här inne! Så får jag testa inne på hundar! Men tänkte eftersom jag alltid är här inne på denna sidan, så kollar jag med er först!

Ingen som har hund som behöver detta foder?
vart finns fodret nu? har ju en person som ska åka till mig på söndag genom skåne, kan höra med dom om de kan ta me fodret om de går att mötas på ngt lätthittat ställe för dom ( de e från gbg)

Fodert finns hos mina svärföräldrar i Marieholm ligger innan Eslöv! Deras hund är i regnbågslandet nu!

Är detta foder något slags specialfoder eller kan alla vovvar käka detta?
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Naquita jag bor ju i Kävlinge 15 min från Lund!

#9 Detta är specialfoder! Vad jag hörde så kostar det 700kr för 14 kg! Vet inte om det stämmer!???

Putt!
jag betalar 670 kronor för 12 kg, dyrt o med e 52kilos hund går det åt en hel del:(

#13 Jo, så sant så! Mina svärföräldrar tyckte att de kunde ge bort fodert till någon som verkligen behöver detta foder! Dumt att ge en frisk hund detta dyra foder!

Men Naquita bara säg till när du talat med dem som ska hem till dig! Du får det gärna!
Ska nog sova snart!
Om inte det ordnar sig med någon som kan köra hundmaten till Naquita så behöver jag alltid hundmat till min 54 kg 10 åriga hund.
#15 det gör jag, vart kan det hämtas? kan de möta upp på ngn lätthittad plats?

#17 Hur ska de köra då???Kör de genom Lund???
#18 ska höra med dom. de kör på söndag

#19 Så bra!

Ja Emma! Jag kommer inte kunna möta upp dem! Sen vet jag inte hur de skulle köra! Har inte körkort & gubben ska spela golf! Men om de kan ta sig till Kävlinge centrum så ska det inte vara några problem!

Putt!
okej. Har inte hört ngt från dom alls tyvärr:( Har en annan som ska till mig med en katt men det är inte förrän den 5e oktober.(nästa söndag)

#23 Jo, men annars vill Crisse ha det & det är lite lättare för oss att lämna det till henne för till Malmö åker vi ibland och hälsar på min pappa & systrar! Så om det är ok, så får Chriss det istället!
jepp låt henne ha det:)

# 25
Tack!

Ja Crisse fodert är ditt!!!!!!!

Snälla kan någon här inne Låst detta inlägget nu! Det är LÖST!

Putt
Tack så mycket det hjälper en del med mat till hunden, när jag har så många munnar att mätta.