Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 505 ggr
Lena
0

Påminn alla att rösta!

Påminna alla ni känner på iFokus om att rösta i fototävlingen Sommarkatt! Nu är det mycket jämt mellan två bilder:

Tyvärr fungerar inte massmeddelande funktionen på iFokus just nu vilket gör att jag inte kunnat informera alla medlemmar via PM som jag alltid gör när vi har tävlingar. Alla iFokusmedlemmar kan rösta - man behöver inte vara medlem på Hittekatter.

Här är länken till omröstningen!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Simson
0

Röstfiskning…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
0

Hade du ladt ut det på andra kattsajter? Där finns ju också en del hittekattsmedlemmar.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

#2 Brukar tyvärr inte vara så poppis när man gör reklam, som en del kallar det, för sin egen sajt. Blev ustskälld efter noter en gång för att jag önskade gott nytt år på en annan sajt. Att jag skrivit under med Sajtvärd för Hittekatter iFokus sågs som reklam nämligen. (Det var i rättvisans namn inte på en kattsajt, men jag drog öronen åt mig…)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

kattassen
0

#3 Usch vilket tarvligt beteende. Det är trist när folk tar sådant alltför seriöst tycker jag.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Lena
0

#4 Nej det var ett bottennapp tyckte jag. Hur man kunde se det så. Men det blev stort hallibalo om det. Då ledsnar man. Har inte tid att lägga energi på sådant helt enkelt.

Ny putt - har ni inte röstat så passa på att göra det. Just nu ligger två bidrag lika.

//Lena