Ni har verkligen inspirerat mig!
Heej jag kommer ifrån Hamster.ifokus och har en hamster som heter Dixie. När jag besökte sidan Hittekatter.ifokus ( en tråd)
Jag besökte en tråd: http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=940311ac-e223-4220-88fe-a85f0545fe43&GroupId=b1243b3c-8183-4e42-afc5-aa13edd65b73&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup
Den gav mig mkt inspreation och nu vil jag bli meldem här!
Så snällt av alla ville hjälpa till de stackarna som äntligen fick ett hem jag tkr verkligen att ni borde få en medalj! Stort GrattiS! <3
Och jag har inte en katt, men ändå vill jag vara meldem här !
Mitt riktiga namn är Mirza !
Välkommen hit Mirza och kul att du vill visa ditt stöd för de hemlösa katterna också.
//Pia
Tack för dina vänliga ord och varmt välkommen till sajten! Man behöver inte vara kattägare för att vara medlem här. Alla djurvänner är välkomna.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Det var du som var så omtänksam som kunde ta emot katterna :) hur går det med dem elr har du nt fåttt dem ännu?

:) detta ska bli kul att få träffa nya vänner = )

Välkommen Mirza!

Tack = )

Alla djurvänner är varmt välkomna! Du med! Ju fler desto bättre! Hoppas du skall trivas här inne och hitta saker att läsa. Kram!
Du får lägga ut lite bilder på din hamster så vi får se och lära lite vi också…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Okej ni får göra samma saker ni med :P Tack så mkt alla <3
Hej välkommen hit!
Katterna i tråden är infångade nu och ihos Fagdu i Malmö (Lund?). Kattmamman är kastrerad nu och hela familjen ska vila upp sig. Sedan ska de åka till mig i Skara tills de få permanenta hem. Kattpappan ska också in sedan.
Jag rätade till lite där uppe, hoppas du tar inte illa upp:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Men så trevligt att du hittade hit:-) Så gott att du är med o känner empati för hemlösa missar..du ska vara så varmt välkommen till oss på hittekatter:_)

Tack så mkt alla :D

Oj, det ju MIN tråd. Hihi!
Kul att du blev inspirerad och välkommen hit. 
Alla här inne försöker ju hjälpa katterna efter den förmåga man har. Oavsett om man har katt eller inte. :)
Fast det är lite att leka med elden att be oss lägga ut foton på våra kissar och berätta om dem, alla här inne är ju helt galna i att prata om sina katter så vi kommer nog krascha hela iFokus servrar om alla gör det på en gång :)
Välkommen kära djurvän ! Ju fler vi är ,ju starkare är vi!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Välkommen killen! 

okej tack :D