Lille Kämpe överlevde djurplågaren
Är vi människor eller är vi en samling idioter som kan göra så här, jag tror det sista,
man blir inte förvånad för något idag vad dessa Idioter kan ta sej till när det gäller våra djur.
Tänk om man fick göra samma sak med dom här idioterna som gör med djuren ,det skulle vara ett sant nöje att få vara med då,
för då hade vi ju hört vad den personen hade tyckt
,för djuren kan ju inte säga ifrån
,
dom får bara titta på och se hur vi tar död på dom på ett grymt och plågsamt sätt.
Fans det dödstraff för djurplågare då hade jag röstat på det.
Hälsar Mogge 20060831
Lille Kämpe överlevde djurplågaren Någon försökte dränka de fyra kattungarna.
Ja man blir verkligen mordisk till sinnet över människans grymhet mot de små, oskyldiga och försvarslösa djuren. Det är en vidrig värld vi lever i där just katten verkar vara värst drabbad av alla……………..
Kämpe hade tur som fick komma till Katthemmet Kompis!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hej Mogge! Ja, man blir så arg! Samma inlägg publicerades igår under "Läs detta!"
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Träffade Kämpe i fredags och passade på att ta lite kort som denna söta och underbara kattunge! Visst är han underbar?
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Åhhh..vilken underbart fin misse…vilken otrolig tur att han är i goda händer nu..lilla Kämpe-missen..
Sidentass

när man läser sånt här så skäms man över mänskligheten.. Fattar inte folk nåtting . djur har oxå känslor o blir oxå rädda som vi…
Folk säger det e bara djur men har tanken aldrig slagit dem att man kan älska dem precis lika mycket…
den människan som gjorde så mot kämpe borde själv få känna på hur det känns att först dränkas o sen ligga i en plastsäck… men den dumme idioten hade väl inte lärt sig något… för en människa som gör så saknar helt hjärna!!!!
ps Vilken söt liten kisse =)
#3 & #4; vilken liten gullegubbe! Så liten. söt och försvarslös. Jag får mord i sinnet när jag tänker på vad hans tidigare ägare har utsatt honom och hans syskon för. Vad är det för fel på människor?
Det är en lättnad att veta att han nu fått komma till Katthemmet Kompis!
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag hatar djurplågare, jag känner inte bara hat jag känner ett djupt förakt med för djurplågare. Avsky och förakt är vad jag känner för fega störda djurplågare. Tycker man är jävligt låg och jävligt feg om man ger sig på et försvarslöst djur. Då har man sjunkit lågt! Det tycker alla i min omgivning.
Jag önskar alla djurplågare en långsam och plågsam död. Jag vill plåga och tortera en djurplågare och jag kommer njuta av det!
#8 Visst är det så som du så klokt skriver ett mycket lågt beteende när någon går på ett försvarslöst djur på det här sättet! Dessutom kan man inte förstå hur någon kan göra på det sättet. Förklaringen brukar ligga i att djurplågaren själv blivit utsatt för hemska saker som gjort honom svårt störd. Det kan tydligen göra folk till monster. Antagligen är det mer än en förövare när något liknande sker, förutom djurplågaren även de människor som gjorde honom till det monster han blivit.
//Lena
Men oj så söt man kan vara..
Lycka till i livet lille Kämpe