Ny jourkatt Tusse!
Ja, jourkatten Tusse flyttade hem till mig igår. Han och jag är gamla bekanta ;-) jag, min dotter och min kompis följde med honom till sjukhuset när han blev akut sjuk :( Tusse fick ju åka akut till sjukhuset för att han spydde upp någonting som liknade gummibitar och så skrek han jättemycket när han skulle gå på toa. Jag har skrivit hela historien på akuthemmets sida www.akutgruppen.com om det är någon som vill läsa. Tusses veterinärvård gick på 9500kr så alla gåvor stora som små är välkomna till Akutgruppen men som sagt mer finns att läsa på hemsidan.
Så här ser Tusse ut :-)

Vilken fin kille!

Lilla gubben! Det kan inte vara roligt att få sådana vassa saker i sig! Hoppas du mår bättre nu!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#2 Han är på bättringsvägen :-) Du kan läsa Tusses dagboksinlägg på akutgruppens hemsida om du vill ;-)
Han hade ju analsäcksinflammation, var kraftigt uttorkad och var förstoppad. Sen började han att matvägra hos gamla akuthemmet och nu bor han här. Han åt igår och har ätit idag…

vilken snygging…han får det bra när han mellanlandar hos dej…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

åhhh vilken fin kisse..min Lassie hälsar till sin cyberkollega att han vet minsann vad analsäcksinflammation är, det råkade han ut för för många år sen..
#5 hälsar tillbaks till Lassie

Ååå har han också haft analsäcksinflammation. Min Atos hade det 2005. Min Indy håller just på att rekreera sig från sin andra brustna analsäck på en månad så han hälsar till övriga i denna ofrivilliga samling av medlemmar…Lassie och Tusse. Nosgos på er båda!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Tusse skickar kramar till Lassie och Indy och säger att det inte är kul med analsäcksinflammation :( Ha det så gott vänner!
Snacka om en riktig snygging. Han e urläcker.
//Pia