Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 3722 ggr
Kattliv
0

Tiger - Övergiven tvåårig huskatt! Behöver ett hem

Min svägerska dog ung, 45 år fyllda i slutet på juli. Tyvärr så efterlämnade hon en okastrerad hankatt efter sig som hon haft som utekatt.

Jag skulle gärna se att denna lilla kille fick ett hem, jag erbjuder mig att betala för hans kastrering, då jag tycker att det är oansvarigt att ha okastrerade katter som utekatter, vare sig det är honor eller hanar. Av flera olika anledningar.

Men att ta honom från sitt hem nu och kastrera honom nu när ingen kan se efter honom är ingen bra idé. Nu har jag tillfälligt folk som kan mata honom där han är van att få mat. Så det går ingen akut nöd på honom. Men efter augusti så har husvärden sagt upp kontraktet och då börjar det bli KRIS.

Han är bruntigre med mycket vitt. Jag har tyvärr ingen bild för dagen. Men ska försöka att fixa det och någon som hjälper mig att lägga ut bild på honom.

Jag kan inte själv ta hand om honom, då jag har en fertil hankatt hemma som ska få vara det ett tag till.

Ett gott skratt förlänger livet!

Malindjur
0

var finns denna kisse ?

Ankie
0

puttar för denna kisse

Lena
0

Skriv gärna lite mera om var katten finns osv. Ett foto på katten ifråga underlättar alltid. Sedan kan du pröva med att lägga in annonser på www.katt.nu samt www.katter.nu som har särskilda annonsforum för omplaceringar. Det är stora sajter för kattälskare.

Merparten av oss här på Hittekatter iFokus har tyvärr redan huset fullt av hittekatter och kan därför inte alltid hjälpa till så mycket när det gäller omplaceringar. Därför är det ofta mer fruktsamt att annonsera på de forum jag nämnt ovan.

Jag skulle rekomendera dig att kastrera katten redan nu. En kastrering på en hankatt är ett okomplicerat ingrepp. Man behöver bara hålla honom under uppsikt tills narkosen gått ur kroppen. Om kissen redan är kastrerad underlättar det betydligt när det gäller att hitta ett nytt hem. Desutom blir han inte far till en massa oönskade kattungar under tiden.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Kattliv
0

Katten Tiger finns just nu i Stockholm/Tyresö. Trsp brukar gå att ordna till stora delar av landet. Jag är också kaninuppfödare och vet därför att det finns många vänliga människor som brukar ställa up med transport.

Kicki

Sidentass
0

puttar för missen!

nellies-matte
0

Hör med något katthem just nu kan det dok vara ganska så fullt men om du förklarar situationenen så kanske det går att ordna om du ska kastrera honom passa på att öronmärka och vac honom på en gång det ökar chanserna till ett nytt hem

siberlina
0

hur  gammal   är  han

Kattliv
0

Tiger är två år, jag kan tänka mig att bekosta både kastration, vaccinering och öronmärkning. Men vill inte göra det om han ska behöva bo helt ensammen utan tillsyn, när han kommer hem.

Jag ska se om jag inte kan få till en bild av honom imorgon. Jag har ingen kamera men ska försöka att låna en.

Idag har vi varit och försökt att tömma husett  och Tiger har varit med oss hela tiden, han är överlycklig över att det äntligen kommit folk och att han slipper vara ensammen. Han saknar säkert sin matte.

Kicki

lilo-nova
0

Naw stackars kisse! Gråter Det verkar ju vara "populärt" med röda katter! Han får säkert ett hem!

essut50
0

Kan du inte ha honom i ett eget rum så länge, givetvisatt att han är kasterad. Tycker synd om honom att han ska vara ensam där ute.Gråter 

Så ring till olika katthem runt om i Stockholm och hör…. Kanske det finns en chans.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Kattliv
0

Tiger är inte röd han är brun tigre (tror jag) med mycket vitt.

Kicki

lilo-nova
0

#11 Oj, ja just det… Det stod ju det! Men sätt ut annonser om honom! Det nappar kanske! Oskyldig

Ankie
0

puttar för kissen

Ankie
0

puttar

Kattliv
0

Ja nu har vi ca 1 vecka kvar tills vi måste hitta ett hem till Tiger. Den sista augusti upphör kontraktet och då vet jag inte vad jag ska göra med honom.

När vi är där och packar saker så viker haninte från vår sida fast vi har två stora hundar med oss. Han ignorerar dem totalt. Han är så glad att det äntligen kommer folk längre stunder, han saknar nog sin matte. Han undrar nog varför hon inte kommer någongång.

lilo-nova
0

Men hallo detta går ju inte! Gråter Jag blir så ledsen! Är här ingen som kan ta honom???

Ankie
0

puttar för denna katt, stackarn!!

annebeate
0

Jag blir också ledsen att läsa om TigerGråter Det måste finnas någon som kan öppna sin dörr för honom.

marieborg
0

Har du kontaktat de olika katthemmen i Stockholm?

De brukar (vad jag vet) ofta ställa upp när det gäller dödsbon. Så snälla ring (om du inte redan har gjort det)!

lilo-nova
0

Putt!

annebeate
0

Putt!

Hawknestgrove
0

Putt för lille Tiger!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ankie
0

puttar för den stackars katten som måste vara själv mycket, någon???

mymlanbus
0

Putt

annebeate
0

Det brådskar när det gäller Tiger.  Någonstans i vårt avlånga land måste det finnas någon som kan ta hand om denna fina katt.

lilo-nova
0

Putt

Ankie
0

jag kan inte annat än att putta

lilo-nova
0

Men kom igen nu!! Flört

Ankie
0

Ja jag säger detsamma!

Hawknestgrove
0

putt för fina Tiger!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

lilo-nova
0

Putt!

kattassen
0

Det var ju några som kunde tänka sig att hjälpa den lille devonrexen i en annan tråd. Ingen av er som vill hjälpa Tiger istället ?

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

lilo-nova
0

#32 Ja just det! Tyst

emjon
0

Inte så många dagar innan tidsfristen går ut och vad händer sedan med honom. Skall han bli ännu en hemlös stackare i den långa raden som ingen kan hjälpa. Känner mig maktlös för viljan finns men det är inte praktiskt genomförbart eftersom kvoten nu är fylld här.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

catfoot
0

Putt..Någon…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Ankie
0

#32 jaa men precis

Kan någon hjälpa här istället, stackars misse utan matte och snart utan hem Gråter

annebeate
0

Du som vet med dig att du skulle kunna ge Tiger ett hem , permanent eller tillfälligt  var snäll och hör av dig!

Om några dagar blir 2-årige Tiger hemlös. Stackars lille kisse, han är då både utan sin matte och utan hem. Gråter

lilo-nova
0

Putt från förkylda lilla mig! Gråter

Lena
0

#15 Har du följt mitt råd att fotografera kissen samt lägga upp annonser på www.katt.nu samt www.katter.nu ? En artikel eller annons i dagspressen är inte heller fel. Har kissen blivit kastrerad under tiden? För den som har andra katter underlättar det betydligt om katten ifråga redan är kastrerad.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

BiGavia
0

Jag kan ta hand om honom…men bor långt uppe i norr…..har 2 hankatter sen förut…kastrerade…

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BiGavia
0

Finns Bild vill gärna ha en vit katt……har min syster i Hofors…om det är till nån hjälp!

lilo-nova
0

# 41 Han är brun tigre med mycket vitt! Står där uppe i inlägget!Flört

BiGavia
0

jo,såg de..men ju vitare ju bättre… den gråa katten jag har skulle fått vara ännu gråare… men han valde mej.. så då blev de vi.Flört

kattassen
0

#43 Tror nog att Tiger gärna väljer dig också;-) Han ser nog hellre att få vara hos dig än vara ensam eller ännu värre måst avlivas.

Hoppas det kan gå att lösa! Kolla på djurtransport.ifokus om hjälp till transport.

BiGavia
0

Mina katter har valt mej….och de är till stor hjälp genom livet…om tiger vill ha mej..så blir jag bara glad.

Då återstår en Svart katt.

kattassen
0

Jag har Pm.at Kattliv (som dock inte har varit aktiv på hittekatter sedan den 25:e) att det kanske finns en lösning. Hoppas hon går in och kollar. Vet inte om det finns någon som känner till Kattliv och har några mer kontaktuppgifter.?

BiGavia
0

Har skrivit till kattliv åxå…….den katten…ska till mej.

mymlanbus
0

Håller tummarna

Ankie
0

Hon har ju även skrivit på SKS och där var hon iloggad senast i tisdags och idag är det ju fredag.

Hoppas att hon nu ser detta, hon har inte skrivit något telnr?

BiGavia
0

Tiger kom till mej…desperadoo

varför var jag inte inne och läste detta tidigare???

Imasy
0

Så det har altså löst sig för Tiger? :)

BiGavia
0

Vet int???? hoppas de,Gråter Kattliv svara inte…..

Imasy
0

Men jag trodde att han skulle komma till dig BiGavia? Eller missuppfattade jag totalt? :(

annebeate
0

Problemet är att Kattliv inte skrivit något på tråden sedan i måndags  och på andra tråden hos SKS sedan i tisdags. Jag har också skickat Pm  utan reaktion. Hoppas hon ser att det finns erbjudande om ett hem för Tiger.

Lena
0

#54 Det var knepigt! Men det är ju möjligt att det har ordnat sig på annat håll. Dock bra för oss att få veta det i så fall.

Så snälla kattliv skriv en rad och berätta.

//Lena

kattassen
0

Jag hittade av en slump en länk till en hemsida som verkar passa in lite. Jag skrev en rad på sks forumet. På kattlivs profil (på sks alltså)  finns också en hemsida angiven.

annebeate
0

# 56 Där finns också ett telefonnummer.

BiGavia
0

Telefon?? ring för guds skull!!!

lilo-nova
0

Putt!

Ankie
0

Ja men precis. Ska jag pma dig telenr?

Lena
0

Hoppas ni får kontakt. Nu när så många av oss är engagerade vill vi ju ha lite rapport från TS.

//Lena

Kat08ja
0

Hoppas att det löser sig gör Tiger!

lilo-nova
0

Putt!

emjon
0

Har också svårt att förstå om man nu går in på ett forum och ber om hjälp och sedan helt plötsligt försvinner utan någon förklaring. Det är ju inte alltid som det löser sig på en kafferast men nu finns det ju en räddning för Tiger.

Om det är så att kattliv fått napp någon annanstans så hade det ju varit bra om hon meddelat detta. Vi är ju många här som bryr oss om vad som händer med katterna.

BiGavia jag hoppas att du lyckas få kontakt och att du blir Tigers nya matte. Vi håller både tummar och tassar här för det.

Kattliv
0

Jag är ledsen om jag inte varit inne på forumet. Men jag har varit på kurs och på begravningen. Det är inte så att datorer och uppkopplingar finns överallt.

Jag ska under dagen ta kontakt med BiGavia och se om h*n och Tiger kommer att finna varandra. Jag hör av mig när jag har mera besked.

Sorry igen…..

Kicki

BiGavia
0

Skrattandegla e jag

Ankie
0

Gud vad glad jag blir, då behöver jag inte pm:a telenumret då om hon skulle höra av sig?

lilo-nova
0

Putt

kattassen
0

#65 Förstår om du haft det körigt. Det är mycket när en närstående går bort. Tur att du även skrev på SKS där du även lagt in en profil så att du kunde "spåras" om så hade erfordrats;-)

Hoppas att det kan bli en lösning för lille Tiger!Glad

BiGavia
0

Hon har fått mitt t-nr , så nu e de transportfrågan, kattstackarn ska åka långt….

Ankie
0

Hur långt är det då? Från och till?

BiGavia
0

850 km enkel väg…Puh

lilo-nova
0

Ojoj! Putt!

kattassen
0

#72 Ojdå "bara" 85 mil, ja då har man å göra hela dan om man skall köra bil i allafall…

Lägg genast in annons på djurtransport.ifokus. Jag såg häromdagen en som skulle åka tåg mellan Stockholm och Kiruna och kunde ta med något djur. Det var iofs i början av augusti så just den transporten har nog gått nu, men det kan dyka upp.

Har Kattliv någon möjlighet nu att ta in katten och kastrera och kanske behålla i sitt hem tills transport går att ordna, nu när det finns ett hem som väntar.?

Imasy
0

I vilken stad finns katten, och till vilken stad ska ha till?

maggan47
0

puttar upp då det börjar lösa sig, eller…transporter brukar kunna gå att ordna Maggan47

BiGavia
0

Från Stockholm- Sorsele.

Imasy
0

Oj, ja det var ju en bit till nya hemmet :/ Håller tummarna att det går att ordna med transport :)

Ankie
0

Ni kan inte åka halva vägen var eller så???

annebeate
0

Det går kanske att ordna en transportkedja. Lägg in en tråd under transporthjälp önskas.

Imasy
0

Ni kanske kan höra med ett åkeri om nån snäll chaffis vill ge lift?

mymlanbus
0

85 mil… det är en lång resa… puttar och hoppas att det ordnar sig för missen

lilo-nova
0

Putt!

BiGavia
0

försöker få tag på min syster i Gävle……

BiGavia
0

Hej! Om jag nu bara får Tiger/Tyr till Hofors innan den 11/9 så fixar resten sej….Skrattande

kattassen
0

#85 Men det borde väl kanske gå. Hur långt är det från Stockholm till Hofors? sisådär 25 mil eller nåt eller?

Såg den här annonsen på djurtransport

Här

lilo-nova
0

Putt!

lilo-nova
0

Hur går det??? Hittar du transport till katten??? Putt!

annebeate
0

Putt… hur går det med transport?

essut50
0

Kommer den att vara kastrerad innan den åker iväg?

Kattliv
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer den första bilden på Tiger. Jag vet inte hur man får in flera i samma inlägg.

essut50
0

Såg svaret på min fråga ..

Kattliv
0

Jag har nu lagt ut en annons om trsp hjälp både här och på en kaninsida där jag brukar vara.

Jag kommer att kastrera honom innan han åker iväg så att jag vet att han inte har driften att vandra iväg innan hans hormoner har stillat sig.

Kicki

kattassen
0

Jisses sicken grann kisse! Hoppas det ordnar sig med transporten!

essut50
0

Sätt ut den på djurtransport oxå.

lilo-nova
0

Jätte fin katt ju! Kyss Bra att han ska kastreras!

Kattliv
0

Jag har satt ut annons på djurtrsp och svarat på trsp Stockholm - Gävleborg. Nu väntar jag bara på svar så att jag kan boka tid hos veterinär om BiGavia är intresserad nu när jag ÄNTLIGEN lyckats få lite foton på Tiger.

Det är just nu tufft, jag håller som bäst på att tömma huset på alla prylar. Vi får vara kvar i huset en vecka till. Bussiga husvärden.

Kicki

annebeate
0

Så gullig han är. Håller nu tummarna för att transport kan ordnas. I andra tråden har kommit ett förslag om att vi kanske kan hjälpas åt att sponsra resan till Hofors bara någon kan ställa upp och transportera Tiger. Jag ställer gärna upp med ett bidrag till reskostnaderna.

Kattliv
0

Tänk vad underbara ni är, jag finner inga ord…Men Glad så känns det i hjärtat på mig just nu.

Bara det kommer att lösa sig.

emjon
0

Förstår att det är tufft för dig med allt som rör huset och även lilla Tiger som ser jättefin ut. Jag beundrar dig mycket för din insats att vilja hjälpa Tiger till ett nytt hem och att du tar ansvar för kastreringen. Blir också glad över att husvärden ställde upp och gav lite tidsfrist. När så mycket nu gått i lås så hoppas jag att det går att orna transport också.

Vi håller både tummar och tassar för att det löser sig på bästa sätt.

Kattliv
0

Jag har fått en tid imorgon kl 17.00 för kastration,ID märkning och vaccination.

Nu måste jag se om jag kan få någon som kan ha honom instängd efter det.

Kicki

BiGavia
0

Ja, de e underbara här på hittekatter……jag slipper då plågas med Tiger , när han nu ska kastreras…hoppas allt går bra!!

essut50
0

Om vi kan bidra med bensinpengar så åker Solweig och Sven med Tiger till Hofors, så nu hänger det på pengar..

maggan47
0

jag bidrar som jag skrev i en annan tråd, ska inte hänga på bensinpengar, när det gäller Tigers fortsatta livKyss

Maggan47

kattassen
0

#103 Det ordnar vi ! Jag bidrar gärna PM:a kontonummer så kommer det en slant.

essut50
0

puttar upp..

wolfie
0

Hur går det?När kommer katten till Hofors?jag kan bidra med en slant o möta upp i hofors o överlämna de!

lilo-nova
0

Putt, putt & putt!Foten i munnen

wolfie
0

Jag bor ju i Hofors!

lilo-nova
0

# 109 De är nog inte inne ännu!

wolfie
0

#110 nej o jag snurrar runt på iFokus under tiden mellan varven..

Kattliv
0

Nu är Tiger kastrerad, ID märkt och vaccinerad. Jag passade även på att ge honom Stronghold och veterinären skrapade lite tandsten när han ändå var sövd. Man vill tydligen inte väcka katter för tidigt.

Nu har Solweig hört av sig och erbjudit sig att skjutsa honom till Hofors. Nu ska jag bara få adressen till Birgittas (BiGavias) syster.

Jag återkommer när jag har haft kontakt och kan lämna mera besked.

Kicki

Skrattande

Irilja
0

Låter underbart! Stör heder åt er som får detta att gå i lås. :D

wolfie
0

#112 låter kanon!!

essut50
0

Vad bra att det löser sig för Tiger….

annebeate
0

Jag bidrar också som jag sagt tidigare till reskostnaderna. PM:a mig kontonr.

Simson
0

Massor med tröstekramar för din svägerska!! Inte roligt att mista någon vid så ung ålder!! Kram!!!

Lyckat till, Tiger!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Lena
0

#112 Underbara nyheter det här. Så bra att Tiger nu är kastrerad! :)

//Lena

kattassen
0

Ja nu hoppas vi att det går vägen med tranporteringen också. Härligt att höra att Tiger har blivit "tom peng pung" nu och vaccad och märkt! På väg att bli norrlänning också. Kul!

wolfie
0

I morrn jobbar jag o har ej tillgång till dator hela dygnet..men återkommer o kikar in här på torsdag morgon igen!hoppas allt löser sig o jag kan bidra med en slant oxå o ge det till henne personligen som kommer till hofors..inväntar pm från henne dock..

essut50
0

puttar upp..

maggan47
0

hjälper till att putta Maggan47

solweig
0

väntar bara på att kattliv hör av sig.så vi får höra när vi kan åka.

Kattliv
0

Jag har nu ring och pratat med BiGavia och PM:at Solweig. Så att vi kan komma överens om vilken dag som passar bäst.!

Mina förslag är den 5:e eller den 8:e. Jag återkommer om besked när jag har något.

Tiger verkar inte vara berörd över att hans pung numera är tom, jag hade precis kontakt med mataren.

Tänk att jag för en månad sedan var helt bedrövad, vad skulle jag göra med tiger. Nu sitter jag och ler och känner mig varm inombords.

Livet är bra härligt ändå, men emellanåt känns det fortfarande jobbigt. Inte pga Tiger utan allt annat som ska ordnas. Men jag tar en sak i taget.

lilo-nova
0

Det var väl imorgon kissen skulle få åka hem!?

essut50
0

Ja, imorgon åker Tiger till Hofors, dom skulle ha en kanin med sig oxå..

Så lycka till Solweig och Sven..

annebeate
0

Instämmer. Lycka till  Solweig och Sven.

Fagddu
0

Skönt med ett lyckligt slut. :) Hoppas resan går bra idag :)

Lena
0

Då får de lycka till så mycket på resan! Så bra att det har ordnat sig för Tiger med både nytt hem och transport! :)

//Lena

Kattliv
0

Solweig och Sven har precis hämtat Tiger och kaninen. Kaninen var en liten unge, men av rasen Belgisk Jätte så hon var inte så liten.

Jag hoppas att det kommer att gå bra för dem alla med resan.

En Stor bukett blommor till både Solweig och Sven som får det att gå i lås.

essut50
0

Till min underbara syrra Solweig och hennes underbara Sven.

från oss i Kungsör

catfoot
0

En stort fång rosor, till Solweig å Sven….

OT/Snyggt ....

BiGavia
0

En av katterna som väntar med spänning.

Tack!!

lilo-nova
0

Hur gick det???? Foten i munnenFlört

annebeate
0

När kommer Tiger  upp från Hofors  till dig BiGavia?

essut50
0

Det undrar jag oxå? Vill gärna veta Tigers färd dit.

maggan47
0

lämnar också lite blommor till Solweig och Sven 

Maggan47 

wolfie
0

Jag träffade Solweig o Sven igår,men tyvärr hann jag ej se Tiger o kaninen..Heder åt Solweig o Sven!Det blev rätt många mil för de o åka!Önskar tiger lycka till på sin fortsatta resa uppöver!

BiGavia
0

Syrran ska ta upp honom till Luleå sen hämtar jag dem där. Hon kommer upp för att fira mina 50 år, men han har gjort så gott intryck i Hofors så jag fruktar att han inte kommer till mej.ObestämdSkrattande Ett gott hem får han iallafall. Hör av mej!

Kattliv
0

Oh då har han kommit fram till Hofors nudå. Vilken söt kissemiss du hade på din bild BiGavia.

Han gillade verkligen inte att jag för andra gången i hans liv plockade fram en transportbur. När han såg att jag började plocka med den så försvann han in i ett annat rum. Jag fick skramla lite med maten och då tog nyfikenheten över vilken mat det skulle vankas. Sedan var det bara att plocka ner honom i buren.

Det är en sådan trspbur som öppnas uppfirån, det är bra mycket enklare att hantera ovilliga katter i dessa.

Solweig jag tar kontakt med dig senare och hämtar upp trsp buren hos dig.

isnornin
0

Vilken historia, jag får gåshud! Tänk att det finns så många underbara människor som kan ställa upp !!!!

MVH Isnornin

Fagddu
0

Så spännande att kissen fått ett nytt hem. Hoppas han får det jättebra resten av livet, oavsett om han nu blir kvar i Hofors eller slutligen kommer fram till Luleå. :)

BiGavia
0

Tiger har kommit fram till Sorsele, Resan har gått förträffligt.

Nu har vi bara lite social kattproblem (nya bekantskaper) Tiger är en helt underbar HerreSkrattande . Hoppas han ska trivas här hos mej!!/ BiGavia

emjon
0

Så roligt att allt gått bra så här långt och nu hoppas jag att han snart blir en i gänget och då kommer han nog trivas förträffligt.

Lycka till med lilla TigerGlad

annebeate
0

Så skönt att Tiger nu är framme och allt gått bra. GladIngen liten resa han gjort. Det brukar ta lite tid innan en ny kisse är  helt inne i gänget men hoppas att det i Tigers fall skall gå snabbt. Lova att håll oss underrättade om hur det går. Man har ju blivit förtjust i denna söte kisse.Kyss

catfoot
0

Lycka till Tiger med din nya familj…Många nospussar från Catfoot å de fem lurviga..

OT/Snyggt ....

wolfie
0

Ja det var en lång resa för Tiger,skönt o veta han nu är på plats i sitt nya hem!!Önskar honom lycka till!

cillisw
0

Vad underbart, lilla Tiger <3

zoolatri
0

Deet här var trevlig läsning! Vad glad man blir av lyckliga slut:D Klappa Tiger från mej!

Kattliv
0

Ja det är spännande att få veta vad du tycker om den lilla gossen, du har ju bara sett honom på bild hittills. Min förhoppning är att han ska få mindre lust till att vandra och försvara sitt revir nu när han är kastrerad.

Han har levt som fertil hankatt i mer än 2 år ute och enligt ryktet har han varit duktig på att försvara sina jaktmarker, däremot har han konstigt nog en kamrat som också är hankatt. Den andra katten har gått in och ut genom hans kattlucka utan att han så mycket som lyft ett ögonbryn. De har lekt med varandra hela tiden.

Jag hoppas ju att han ska tycka att dina andra katter är som den katten och inte bry sig om dem mer än till lek och gos förståss.

Är det någon som vet om den lusten hänger ihop med fertiliteten. Hankatter har ju kvar sin fertilitet 4-6 veckor efter kastrationen.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.