Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 474 ggr
evangeline
0

lagt upp foton

Hej!

Nu har jag lagt in lite bilder i mitt fotoalbum om någon vill kika…det är blandat med vovvs och missarna. Har inte så många bilder än på Milton och Milou för datorn krånglar när jag ska tanka hem bilderna från kameran…grrr…men några finns det.

Evangeline

Jenna-Gun
0

Mjau så söta. Vilken ras är den vita hunden

evangeline
0

Nikki, våran vackris, är 75 % golden retriever, 12,5 % karelsk björnhund och 12,5 % labrador. Hennes mamma är lustigt nog nästan helt svart m. några vita tecken. Nikki har fått svansen från karelaren, aptiten från labben och humöret från golden!

Tyvärr är bilderna på katterna ganska dåliga, man ser inte alls hur fina de egentligen är (fy skäms matte) men jag övar och övar…

Ska få en digitalkamera av en kompis och då blir det lättare!

Evangeline

Lena
0

Jag tycker det är fina bilder. Milton är en riktig liten goding! Vilken charmör. Alla kissarna inkl. vovvarna är underbara, men Milton var det något extra med. Jag är så glad att han och systern fått komma in i stugvärmen hemma hos er och fått det så bra nu.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

evangeline
0

Tackar! Jo, Milton är lite speciell, det säger alla som träffar honom. Synd att jag inte har några bättre bilder på honom, men det kommer….

Evangeline