Vackra missen behöver ett hem
Denna annons finns en som det står löst på, men som både jag och sambon känner, har vi inte kunskapen och tiden till att ta hand om en sådan skygg katt som Minou är.
Hej!
Jag heter Minou jag är en stålgrå/vit katt, jag är cirka 4 år gammal.
Från början kommer jag från en bilskrot där man hittade mig som kattunge, sedan kom jag till ett hem där matte tuvärr inte visste någon gräns för hur många vi kunde vara så vi blev 13 stycken kissar, som fick gå på det kissiga och bajsiga golvet
Jag är antingen steril eller kastrerad, då jag inte fått några ungar trots att jag gått med en massa stiliga okastrerade herrar.
Nu är jag i ett jourhem, där jag hamnade efter att matte gått bort, där jag bodde förut var vi 13 katter.
Mitt jourhem tycker att jag skulle passa bra antingen som ensam katt eller med max en katt till, då jag behöver få mycket uppmärksamhet och kärlek för att kunna krypa ur mitt skal som jag blev tvungen att skaffa.
Kan du ge mig ett permanent hem, med mycket kärlek och gos, så lämna ett tassavtryck i inkorgen.
Många Tassar Minou
Jourhemmet skriver: Minou är en väldigt egen katt, blyg men börjar komma fram ur skalet, hon behöver någon som kan ge henne mycket tid och tålamod och låta henne krypa fram i sin egna takt, hon behöver ett lugnt och tryggt hem.
putt

puttar för den fina missen!

putt!