Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 558 ggr
Hennum
0

jag fyller 20 idag :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

grattis mig! :P

nu är ju inte jag någon kändis här, eller hur man ska säga. jag är ingen som gör så mycket för hittekatter själv, skulle vilja mer.

men det har varit några stycken som startat en tråd där man kan ge pengar till hittekatter för att man fyller år.

så, om det är någon som vill ge mig en födelsedagspresent så kan ni väl sätta in en liten slant till billyhittekattsföreningen eller någon annan som ni tycker förtjänar eller behöver.

jag har börjat genom att sätta in en 100lapp till billyhittekatt.

grattis mig på 20årsdagen! :D

bifogar en liten bild på den extremt goda tårtan jag, mamma och pappa åt idag. :) ni aaaanar inte så god den var.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Puma77
0

Grattis:)) Mmm tårtan ser verkligen god ut;)

//Pia

essut50
0

Grattis på 20-årsdagen. Vilken härlig tårta. Sätter in en slant när jag får min lön den 27/8..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

kattassen
0

Grattis !! Den ser smaskig ut tårtan! Får sätta av lite slantar nu i höst till lite föreningar igen.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Lena
0

Grattis på den stora födelsedagen! Det var väl en jättebra idé att uppmana medlemmarna att sätta in en slant till Billyfonden! Tårtan ser verkligen smakens ut! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

mymlanbus
0

Grattis till dig… när det blir några slantar över så sätts det in på katthemmen igen :)

Jenna-Gun
0

Till kvällsvickningen

karins
0

Grattis till dina 20 år!

MariannE11
0

Grattis… hoppas dagen varit fin för dej…

skulle gärna skänkt en slant men här regnar det kostnader över mej hej vilt…..får se om jag kan skotta mej fram från dom om en månad…. hoppas du har lika mycket paket över dej som jag har räkningar…Flört

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

snickan
0

Grattis på din 20 års-dagen

Malindjur
0

Grattis på födelsedagen

Malin

Hawknestgrove
0

Grattis! Ja sofia får en liten slant av mig varje månad.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Massor av gratulationer till din stora dag, bra idé detta att önska bidrag för hittekatters räkning!

Imasy
0

Grattis i efterskott! :)

Vilken fin idé att tänka på Billy :)

Fast å andra sidan så kan du väl inte säga att du inte gör någonting alls för hittekatterna. Tänkte på de katter du hade en insamlig för, det är inte fy skam det heller :)

Hennum
0

Får lite åldersnoja här ibland. Kan ni tänka er, att 20 år är ungefär ett fjärdedels liv för en människa. Kan ni då förstå, att man börjar bli stressad? Hehe ^^

Vad duktiga ni är, som ger pengar till katterna. *klappar på huvudet* Och för er som inte ger pengar så är det raka vägen till skamvrån! Nää. skojade bara. :) Detta är typ första gången jag har kunnat ge några pengar alls. Det är himlans svårt att ha råd med det ofta… Tråkigt men sant.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan