mina egna djur BILBbomb
Dags att mina egna djur får synas lite;) Vad man kan känna kärlek till ett djur bara av att titta på en bild. Jag sitter just nu och ler sådär fånigt och är så glad över att just jag får bo med dessa djur!
Underbara bilder Emma och det är inte bara du som ler fånigt när man tittar på dem:)
//Pia

Vilken underbara djur du har! Kul att se så många bilder där de ser sådär borrtskämt lyckliga ut. :)
Åh vilka fina bilder, och fina djur! Hur många bilder jag än ser på Persrar och Exoter kan jag inte bestämma mig om jag tycker dem är otroligt fula eller otroligt söta…likadant med nakenkatter
Ps. Vad är det för ras på hunden? Ser så otroligt snäll ut! :)
#3 Totte är supersnäll och charmar alla som kommer hit;)
Han är Schäfer, Dobberman, New Foundland och Bouvier Des Fanders.
#5 ja de e ju ruskigt lika.
Jag är så glad att min hund är just den han är. Han är så tålmodig, och så snäll mot alla katter som kommer in. Och alla katter han "hundtränat" genom åren, bl.a Melindas och Camillas i KKS;)
Han har aldrig rört katternas leksaker, även om de ligger huller om buller, och i en korg bredvid hans. Han har aldrig ätit upp deras mat, även om den säkert luktar mycket godare än hans många gånger, och står precis bredvid hans matskål. han har heller aldrig röt deras kattlåda, och när ngn ligger om så bara vid ett hörn av hans bädd lägger han sig bredvid på golvet istället. Han går även emellan om de bråkar. min underbara hund, vad jag ÄLSKAR dig!!

Vilken underbar hund du har!! Fina foto du tagit!
….Så lika dom är…