Nya medarbetare på Hittekatter
Jag vill hälsa Engla välkommen som Medarbetare på Hittekatter. Engla är engagerad i hittekatter och framförallt i Katthemmet Kompis i Småland. Hon kommer att rapportera för oss om hittekatters situation i Smålandsregionen samt om vad som händer på Katthemmet Kompis.
Katthemmet Kompis, Nybro (Småland)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tack Lena! Det ska bli jätteroligt!!!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Nu vill jag även hälsa vanessa välkommen som medhjälpare här i Hittekatter. Vanessa är verksam vid Föreningen Djurhjälpen som ligger i Vaxholm och har mångårig erfarenhet från att arbeta med hittekatter och hjälpa utsatta katter tillrätta. Hon är även aktiv i djurskyddet. Vanessa kommer bland annat att rapportera om vad som händer på Djurhjälpen.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jättebra att fler vill hjälpa till!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Ytterligare en ny Medarbetare hälsas välkommen, det är Pelusa som bor i Stockholm och vurmat för hittisar i många år. Pelusa har även arbetat på Stockholms Katthem under en period och är väl förtrogen i det här med Hittekatter.
//Lena
Tack för erbjudandet, Lena. Jag kan ju aldrig säga nej till en utmaning - och det här känns rätt kul, det kan inte förnekas!
/Pelusa

Välkomna tjejer!
Alldeles utmärkt ju, med Medarbetare från olika delar av Sverige och med lite olika specialiteter!!
//Cammo
Bifogad fil: Min egen Medarbetare PellePlutt(hittekatt förstås!!) i skrivartagen!!
Ja välkommen tjejer säjer jag oxå.
Välkomna tjejjer :)
//RolfH

Ja, tack Lena för inbjudan hit som Medarbetare. Det känns spännande och samtidigt nervöst måste jag säga. Fast jag är ju en person som sätter väldigt höga krav på mig själv. Fast inte på ett osunt sätt är det väl lika bra att tillägga :-).
Det som känns extra bra är att jag kan ventilera så mycket som legat inne i mig. Vi får se när jag kommer igång. Har ju vår kalender att tänka på i första hand. Sedan kommer jag att gå lös här ordentligt!
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Känn er inte stressade nu av medarbetarskapet! Lägga så mycket tid som ni har lust, tid och ork för. Om vi är många som hjälpa st blir det inte så tungt för någon.
Kram Lena

Vad sött med Pelle Plutt om hjälper till, Cammo.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#12 Pelle Plutt kan väl få vara hederskatt i Hittekatter Cammo! Han kunde ju få sig ett eget reportage?
Kram Lena
Hälsar nu även [johnnys girl](../Members/Personal.aspx?Login=johnnys girl "Visa användarinformation för johnnys girl") välkommen som medarbatera här i Hittekatter! Johhnys Girl är verksam som volontär på Stocksholms Katthem och kommer att informera oss om vad som händer där.
Jättebra för nu är vi ett riktigt stort gäng Medarbetare från lite olika håll och kanter av landet!
//Lena
Nu får vi ytterligare en Medarbetare till Hittekatter. Vill nu hälsa Radisa välkommen i gänget! Radisa representerar Djurhemmet Tigerharen som ligger i Skara.
//Lena