Mina jourhemskatter är flyttfärdiga
Det har nu gåttca 8 veckor sedan de fyra föräldralösa syskonen Dumle, Japp, Dajm och Pigalle kom till oss. Syskonen fångades in vid ca 3-4 veckors ålder och bodde först i ett akuthem ca 3 veckor, men där kunde dom inte vara kvar . Syskonen fick snabbt en ny mamma hos oss; en av mina vuxna honor tog hand om alla fyra som om det vore hennes egna barn =) Nu tycker hon dock att dom är stora och kan flytta… Alla fyra kände sig trygga med både katter och hund ända från början, men var lite reserverade mot människor. Dajm och Pigalle har funnit sina nya hem och flyttat för ett par veckor sedan, men Dumle och Japp letar fortfarande efter sina nya familjer.
Vid intresse av killarna, kontakta http://akutgruppen.com/ eller pm:a mig.
Mvh Ann.
Dumle var lite försiktig när han kom hit och man fick klappa honom på nåder. Dumle har blivit trygg och blir gärna klappad men vill inte bli buren. Han spinner som en liten traktor =) Han sover gärna i sängen tillsammans med både två- och fyrbenta. Han är en härlig kille som älskar att leka med små bollar och att titta på fotboll på tv =) Full av bus, precis som det ska vara!
Japp var ganska skygg när han kom hit och sprang iväg om man kom närmare än en meter. Japp har blivit ganska trygg och social och blir gärna klappad, men på hans villkor. Det händer fortfarande att han sticker iväg om man närmar sig för snabbt. Han sover gärna i sängen tillsammans med både två- och fyrbenta. Han är en busig kille som älskar att leka med små bollar och pälsmöss, ja egentligen allt som rullar.
Häftiga namn:)
Hoppas ni hittar snart fina hem för de två!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ohh nej! Skygglapparna är borta! Så söta!
Helt underbara kissar!
Ser ut som mina katter ju!