Expressen uppmärksammar övergivna djur
http://www.expressen.se/husdjur/1.1268781/vi-behover-din-hjalp#comments
Heder till Expressen som återigen uppmärksammar problemet med alla övergivna djur på överfulla djurhem runt om i landet.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Köpte tidningen bara därför :) snyggt jobbat av expressen!

heja Expressen!
Skulle ha morden i midsomer och fick se artikeln. Kanonbra av dem.
//Pia

Jag tycker oxå att det är suveränt!! Bland det första vettiga på länge….

Fin artikel! Det kommer vekligen behövas många hem nu till hösten.
Bra jobbat av Expressen!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
ha ha jag som letat ihjäl mig idag på aftonbladet efter artikeln….tack för länken så får min semesterförslappade hjärna vila
#7 såg att Stockholms katthem var med på ett hörn också.
Ngt som var bra med var alla föreningar och katthem i Sverige som fanns i en lista.
//Pia
#8 javisst och snyggingen på bilden är Muskel-knutte som snart åker hem till sitt nya hem 

Oj oj kommer precis hem från katthemmet där jag jobbad ikväll det var anstormning av folk som ville kolla på katt.
Jätte kul men lovar att jag är rätt slut i huvudet just nu efter allt prat :-)

Nu säger jag tummen upp för Expressen..det har jag nog inte gjort tidigare..men nu så är det dags!!:-)

Som nellies_matte skrev, helt hysteriskt med folk på katthemmet idag. Såg på vår beöksräknare att vår hemsida haft 1.725 besök idag. Helt fantastisk.
Som ett förhandstips kan jag berätta att även Aftonbladet hängt på. Det kommer ett reportage på deras web-tv i veckan
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Ja det behövs mycket skriverier om detta ämne så att folk får upp ögonen för problemet med hemlösa katter.
Vilken önskedröm det vore om alla kattägare kastrerade sina katter.
Jenna:)
vilket bra initiativ av Expressen, allt som kan få uppmärksamhet är välkommet Maggan47
Tänk om man kunde haka på med en kastreringskampanj.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Expressen har fattat!

Ja jätte bra! VÅGEN!!! 

Det är också ett fint inlägg. 
Underbart!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus