En Utflykt med Lena och hennes man
Hej! Nu är jag hemma igen efter en mycket trevlig dag, och lärorik med mycket kattprat som jag inte är van vid, men det gav mej en helt annan bild av de här som jag inte kände till att det finns folk som verkligen bryr sej om hur dom här katterna har det och hur dom mår det är ett fantastiskt jobb dom gör. Ja utflykten var till Göteborgs Katthjälp som Lena och jag var bjudna till (ja visst Lenas man var ju oxå med) och det var Miranda som var värd. Och jag måste säga att jag inte har trott på hennes sätt när vi pratar om att hjälpa Katter,jag tyckte hon jobbade på fel sätt. Men nu mina vänner skäms jag över det här,jag kan inte säga med ord hur fel jag har haft. Så ett stort tack till dej Miranda för det jobb du verligen har lagt ner på det här,jag beundrar din envishet du ger dej aldrig när du har gett dej fan på att det här ska jag klara av,och det har du sannerligen bevisat för mej idag,och jag tror mycket på det jag brukar säga till folk,att man får en helt annan bild av den man pratar med,så än en gång Miranda tack för ett bra arbete med dina Katter. Sen bar det iväg till Meros Camping,och där var det oxå katter kan jag lova,och jag hoppas nu Lena fick en bild av hur det är på Meros,med alla katter som finns där,och då såg vi ju inte alla katterna idag,för de förvildade katterna kom inte fram nu,men jag tror hon fick en bra uppfattning hur det är. Så nu tackar jag alla som jag har träffat idag,hälsar Mogge 20060903
Tack så mycket för att du tog oss med på dessa intressanta utflykter Mogge! Jag har just skrivit lite om mina intryck av dagen i en annan tråd kallad "Blandade aktiviteter på Hittekattens Dag".
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"