Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1665 ggr
Ankie
0

Tortyr av katt, tungan avklippt!

Ja jag blir så ledsen och arg, jag ska aldrig någonsin släppa ut mina katter oavsett om jag bor bra till nångång. Jag skulle aldrig våga, det finns för många idioter ute.

Detta är så hemskt såå…..  Stackars katt Gråter

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3104549.ab

Malindjur
0

Ja jag blev så lessen och arg när jag läste det så tårarna bara rann på migGråter  Hur kan någon göra så

lilo-nova
0

Jag ska inte släppa ut mina katter heller! Den dagen jag kanske bor i ett hus, så får man bygga en rastgård med nät! Kan ju hända dem så mycket!!!

Lena
0

Säger detsamma - vågar inte heller släppa ut mina katter. Det finns så mycket faror därute.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Simson
0

Får ont i magen av all gråt! Fy vilka hemska folk det finns!!! GråterSkrikandes

Bra att de tar upp det i tidningen iaf.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

maggan47
0

så fruktansvärt, hur kan människor göra så, tappar snart allt hopp om människorsläktetGråter fattar inte, hur empati bara inte finns hos vissa, Maggan47

martdat
0

fyy XXXXX!!!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

brutt
0

Önskar den eller de pesronerna som gjorde detta mot ett värnlöst djur ett rent helveteSkrikandes

Nu var det en katt nästa gång kan det vara en människa som den de använder som hatobjekt.

jalla
0

Jag har i stort sett gett upp om mänskligheten, det finns för många "konstiga" människor som inte respekterar att djur är faktiskt levande varelser. Önskar dessa människor fick utstå samma lidande som de utsatt dessa stackars djur.