Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1155 ggr
Jenzan
0

Kattmamma + 4 kattungar

Hej!
Djurens vänner i Västerås har nu fått in ett ärende ang en kattmamma och 4 kattungar ca 6v gamla chansar dom på. Ska ut dit ikväll och kolla ålder utseende och hur dom mår.

Kommer att ta in dom vilket betyder att dom kommer söka nytt hem när vacc, avmaskning vet undersökning osv är klart.

Katterna finns i Västmanland ja kommer att lägga ut bilder så fort ja hinner med det.

Kattmamman va ev halt. :( håll tummarna så hör ja av mig om hur de går. Någon som letar katt så hör av er!

Dom har sökt ägare men katten har strykt omkring där i 3mån, gått ut i tidningar och pratat med polis.

Så när vi väl tagit in dom och tio dagar gått innan någon hör av sig så faller katterna på oss.

Mvh Jenny Djurskydds ombud

Jenzan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan gladerligen medela att sista kattungen kom in igår kväll .. är helt slut nu. Men nu kan ja sova ordentligt.

Va så kul att se hela familjen samlad igen! :))

Här kommer lite bilder denna bild är mamman och lilla grå korhårig

Jenzan
0

långhårig grå hel mysig kille

Jenzan
0

Svarta långhåriga.. *gömmer mig lite*

Jenzan
0

svarta korthåriga :)

Jenzan
0

alla kissemiss ungar

Jenzan
0

3 kattungar har fått ett hem så de är mamma och en kattunge som letar nya hem..

lilo-nova
0

Puttar upp för mamman & den lilla! Kul att så många fått hem! De är jätte fina! Putt*

essut50
0

Wow vilka jätte snygga kattungar. Tur att 3 kattungar har fått hem, nu håller vi tummarna och tassarna här i Kungsör att både kattmamman och kattungen får ett hem..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Sidentass
0

puttar upp av hela min kraft för de missar som är kvar..är så glad över att hem har ordnats för de övriga..sådant är alltid av  ljuvligaste läsning:-)

Jessica77
0

Vilken är de som är kvar ???