Högdräktiga Julia(dödfödd bäbis)
Hon är lite tjock nu lilla Julia. Hennes nya favoritsyssla är att kela med moppen=// speciellt när jag precis skurat golven..*euh*
vilken goding. påminner mig lite om katja i färgen
Skurar du med kattmynta eller ??
#6 haha ja jag vet inte..Nu hade jag inte ens börjat städa när jag tog bilderna..;) hon blir helt galen när moppen kommer fram haha.

naww vad söt hon är!!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jättesöt.
Spännande se bebbarna

Jätte fin kisse!
renlig liten dam, vill ha nýskurat, när bebbarna kommer Maggan47
haha..vilken sötnos…
Hon och min katt Kizzen skulle kanske trivas tillsammans…. ..hans bästa vän här hemma är dammvippan 
Vilken sötnos!

Hon är ju rolig!! Fast hon har rätt i att det är bäst nyskurat!! =)
Min systers katter sprang jämt och medvetet åkte kana på blöta nyskurade golvet… =)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#14 haha det är SÅ irriterande. Själv har jag en hankatt som bara älskar att reta upp mig genom att gå på toaletten och dra med sig kattsand på nyskurat golv..;(
Och Julia blir bara tjockare..Nu kan man iaf se bebbarna sparka om man sitter någon meter ifrån;) och hon blir såå tjurig, vet inte hur hon ska ligga..*s*

Man har juhöt att gravida kan få en del nojor men dräktiga?!!
#17 ja, hon verkar ju ha lite fuffens för sig..*s*
Jag föll för lilla Julia. Emma det är så farligt att hälsa på dig hehe.
Underbarare katt än lilla Julia finns inte. Hon går rakt in i ens hjärta när man träffa henne, tro mig.
Hon var verkligen speciell Julia. Föd dina bebisar nu!
Kramar Melinda
#19 tss….Hade inte alls baktankar om det;P Hon ÄR speciell. en så underbar personlighet, men det märks hon är besvärad nu:( Fast Melinda fick t.o.m känna sparkar för julia;P

Har hon fått ett nytt hem nu då!!!???
Tyvärr födde julia en liten dödfödd paddflicka på väg till veterinären och nu åtehämtar hon sig från en svår tarminfektion

Usch vad hemskt! Var där bara 1 st kattunge? 

Lilla Julia! Hoppas du friskar på dig snart!! Nosgos till dig med massa styrkekramar! Kramar till matte också!! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Lilla Julia , krya på dej.
Tröstekram Jenna
Onej… så jobbigt! Hoppas att hon snart blir bra igen…
Kramar
Malin
Bra att hon är hos dig, lilla kattmaman.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

krya på dej Julia….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/