Problem med privata meddelanden
okey bra o veta jag har nämligen skickat ang en kattflicka som söker hem så hoppas den kom fram.
Hej!
Som gammal systemman kan jag inte säga annat än att det som finns att läsa under "Läs här" är struntprat samt att en ny version inte får innehålla så mycket fel. Innan man släpper en ny version av en programvara ska den vara testad vilket man inte kan säga om denna produkt. Helt enkelt ett hafsverk som någon slarvat fram.
Skulle flygledning innehålla lika många fel skulle trafikflyget ha fått lägga ner för länge sedan för alla flygplan skulle ha kraschat.
Gå tillbaka till den gamla versionen tills ni har en ny version som fungerar.
Kurran
Ja visst ärdettrevigt och snyggt på alla vis, ,men det haltar alldeles för mycket
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Kan bara hålla med. På tok för mycket som inte fungerar och som bara skapar irritation. Lyd Kurrans råd, återgå tills vidare till den gamla versionen.
håller oxå med..bara massa krångel. jag kan inte se några nya pm eller några nyare än den 20 juli. det är segt och krångligt.
Håller med.
Det är segt och jag kan inte se några pm överhuvudtaget… Och alla mina gamla PM är också borta, tråkigt…