Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 453 ggr
[sofia-85]
0

Nya ifokus hjälp

jag har pm:at två stycken idag men det har inte fungerat. Det står att ja fått ett nytt medelande men ja kan inte få fram det. Och ja kan inte se fototävlings tråden heller. Bara ja där med?

Malindjur
0

Jag är ny här, så jag undrar oxå hur man får fram meddelandena man får, trycker jag på meddelande där uppe till höger så visas bara en tom ruta

karins
0

Jag kan heller inte få fram meddelanden!

David
0

Ni måste aktivera Era personliga sidor för att kunna läsa PM :)

Vissa, t ex Karin.S måste tyvärr också byta namn, eftersom den nya versionen inte tillåter punkter.

Namnet får endast innehåll A-Z, 0-9 och - (bindestreck) Namnet får inte början med - (bindestreck) Namnet får vara max 20 tecken långt.

Klicka på "Min Sida" högst upp till höger, så hoppas jag det går smidigt.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Malindjur
0

Jag har aktiverat min sida med en kod jag fick i morse men ser fortfarande inte något på meddelande det står att det skall finnas 7 stycken men rutan är fortfarande tom när den kommer upp

LiindaH
0

jag har oxå aktiverat min sida.. åååh jag kan inte radera ur min inkorg inte heller läsa nya ?

// Liinda

Puma77
0

De har som sagt problem med en server som de försöker fixa. Många kan inte radera ur sin inkorg. För mig så visade det att jag hade ett oläst meddelande vilket jag inte hade då inkorgen var full. Nu ligger en massa meddelanden som inte går att radera, hoppas de får bukt med saker och ting snart.

//Pia

Leffe
0

Det är en bugg som ställer till det

karins
0

#3 Jag bytte namn till karins , men det kom ändå upp som karin.s överalltObestämd

mymlanbus
0

Jag kan inte heller tömma inkorgen :) men det ordnar sig nog snart, jag gillar nya iFokus annars… :)

Jenna-Gun
0

Jag  fick byta ut mitt Jenna_Gun till Jenna-Gun då gick det bra.

Verifieringskoden kan man få ny om det alls funkar just nu.

Lena
0

När det gäller inkorgen och allt som har med PM att göra så är det en bugg, ett fel på funktionen just nu som drabbat många av iFokus medlemmar. (Även undertecknad). Grabbarna som administrerar iFokus jobbar för fullt på att hitta en lösning.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

mymlanbus
0

Puma… du har PM från mig… men du kanske kan läsa det i morgon?

:)

Puma77
0

Jag misstänkte att det kunde vara från dig. Antar att sakerna kommit;) Postade dem innan jag såg att pengarna kommit in *fniss*

Hoppas att det går att se olästa pm imorgon:))

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja och jag försöker få tag i kattmatte….. Har tre Pm i min inkorg, men nga syns alls….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....