Vill någon älska oss?
Hejsan!
Det här är vi 6 kattungar som fångats in från den stora avlivningshotade kolonin på Sturkö i Karlskrona. Vi vill bli älskade och flytta så våra syskon och kusiner kan få komma in också!:)
Vi kommer vara avmaskade, behandlade mot vår öronskabb och vaccinerade när vi kan flytta om 2 veckor cirka.
nr1. Timotej blåvit hane, cirka 12 veckor ville inte vara med på bild idag, han var jättenervös.
nr. Tintin, rödvit hane cirka 12 veckor
närbild:
nr3. Tainton, creme-vit hane cirka 12 veckor.
.jpg)
Hans fina creme rygg. Han tryckte sig mot Melinda och var så go.
.jpg)
Lite rädd , men så söt:)
nr4 Lilla Tindra, cirka 9 veckor gammal. Svartsköldpadd hona
nr5. en så SÖÖÖT liten TUVA svartsköldpaddsilvertigre hona, cirka 9 veckor gammal.
Titta vilken söt liten röd fläck jag har i pannan
nr6. Titti, blåvit hona, cirka 9 veckor .

docksöt
Mamma Cornelia fick jag bara en bild på innan jag flyttade över henne till rummet.
Min mail är emma@kks.nu ;)
Men vad söta man får vara…
Hoppas det är någon som förbarmar sig över dom.
Kramar!
Åh vilka underbara kattungar, hoppas alla får ett bra hem…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Dundersöta är de allesammans! Vem vill inte ha dessa sötnosar. Det är bara ett fel - huset är redan knökfullt med andra kissar.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vilka fina… man blir alldeles rörd när man ser dessa makalöst vackra djur!
Oh vilka foton o söta kisseungar.
Lycka till i livet ni söta små gryn
Vem älskar inte dessa kissar? 
ja! underbara :)
puttar för katterna

vilka sötnosar….. tur att jag har egna att pussa på här hemma….vad lätt det är att bli kär i såna här supersöta små dunbollar!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Jösses vilka underbara små varelser!!! Har Tuva svarta tassar också?? Skall genast skicka denna länk till syster! =)
Fast jag gillar mest mamma då! Vilka ögon!! Ojojoj! Snacka om att kunna drunkna i dem!?!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Naw helt underbara katter, synd att man inte är rik!!!! 
Ja mamman är helt underbart söt. Vet inte om Tuva har svarta tassar. Inget jag tänkt på;)
*puttar lite*:)
Oh… tittar igen… lika söta den här gången… nä, förresten, ÄNNU sötare… vill ha alla :)
Åh va fina…… Hoppas någon tar dom…
Nyss bokades rödvite killen tillsammans med minstingen Svarte Titus som bott här sedan tidigare:)) De flyttar till karlskrona:)
Jättesöta :-) Hoppas att alla hittar hem snart!
#17 vad bra!!!!!
Nu får vi hoppas att resterande får ett hem eller ett stödhem innan något annat händer med de

Så bra!!! Hoppas det blir många fler som får underbara hem!
du har väl annonserat på www.katter.nu och www.katt.nu samt kattpiraterna, men det har du såklart, vet jag, vilka dundersöta bebbbar, kan inte vara svårt att hitta hem, tycker jag, nu börjar väl en del att återvända hem från semestern också kram Maggan47
#21 Blir alldeles för dyrt för mig att annonsera både på blocket o katter.nu. Kattpiraterna annonserar jag inte på för där finns ingen respons ändå tycker jag, händer inte mkt alls. katt.nu har jag inte tänkt på;P
*puttar lite*
#22 Omplaceringskatter kostar inget att annonsera på katter.nu. när det är hittekatter det handlar om. Annonserade gratis där för Sixten om du kommer ihåg.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Åhh! me loves!
puttar