Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 553 ggr
Erika91
0

Chase, katten som saknar ansikte

http://www.expressen.se/husdjur/1.1242629/chase-ar-katten-som-saknar-ansikte 

Det ser ju hemskt ut. Frågan är om katten mår så bra egentligen…?

GosChippen
0

OJ DÅ!

men hon kan tydligen se?

Imasy
0

usch, hade aldrig utsatt min katt för operation efer operation.

Men ja, jag är glad att kunskapen att kunna göra dessa operationen finns iaf.

Jenna-Gun
0

Men oh så fin artikel.

Jenna

Lena
0

I det här fallet verkar katten inte ha ont av sin skada och ser ut att leva ett gott liv. Annars är det naturligtivs alltid en fråga att ställa sig det där var gränsen går när det gäller ett skadat husdjur.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Imasy
0

katten lider säkert inte nu, men det var väl mer det jag tänkte på att man har utsatt katten för en massa operationer för att nå dit de är idag. Det var väl mer det jag tänkte på ;)

Lena
0

#5 Ja det är ju det som är det svåra i sådana här lägen, att bedömma vad som är försvarbart i form av lidande för att katten/husdjuret ska komma i mål efter en olyckshändelse eller sjukdom.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

kattassen
0

Jisses om man går in på bloggen och klickar på den bilden som är tidningen också förstoras den och man ser verkligen att det finns ju inte hud i hela ansiktet. Det ser ju ut som ett enda stort köttsår!

Har det läkt så eller? Hugaligen!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Sidentass
0

åhhh..vilken historia..vet inte egentligen hur jag ställer mej till det hela..lider inte katten det minsta så har man ju tagit rätt beslut..lilla missen…