Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettmedia
Läst 579 ggr
Solveig
0

okunnigheten tar aldrig slut

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=788185

Läs kommentarerna under artikeln! Vadå näta in balkongen, katter har väl 9 liv. Man kan aldrig sluta förvånas.

missemilie
0

La in en kommentar, orkar egentligen inte läsa sånt här för det gör mig så upprörd.

Lena
0

Folk är för tröttsamma med sina underliga uppfattningar om katter.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

mymlanbus
0

Suck! Man tar väl ansvar för sin katt!

Sidentass
0

Borde ligga i var och ens intresse att man inte riskerar att ha katter på en oskyddad balkong!!

Losvan
0

Varit där o bemött oxå - skrämmande kommentarer. Blir trött minst sagt o ARG.

Jenna-Gun
0

"Skakar på huvudet"

Jenna

ladykatt
0

Ja, folk är så trångsynta… det är ju alltid så svårt att få folk förstå…

Mettan
0

Att jämföra husdjurens situation med de funktionshindrade gör mig tvärarg. Vården finansieras ju genom skattemedel och ska så göras, men husdjuren ska djurägarna SJÄLVA TA ANSVAR FÖR, så det har ju inte alls med sjukvård eller sådant att göra. Hur dumma får folk bli egentligen?

missemilie
0

Åh, jag blir så matt

Lena
0

Har slutat läsa kommentarerna i samband med artiklar i tidningen. Det är uppenbart att många bara skriver för att provocera. Man blir både trött och på dåligt humör av det.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Highlandertess
0

Orkade bara läsa några kommentarer…orken tog slut då jag läst om personen som tyckte att de som hade innekatt är djurplågare. Vad en del personer är totalt okunniga!! Jag vet ingen som har en katt som lider av att vara innekatt. En vän till mig hade katt när de bodde på landet och han vantrivdes sedan som innekatt i lägenhet. Då fick han flytta till en annan bekant på landet, så det märks ju om det inte går och då gör man något åt det.