OT vill bara berätta
Jag har inte varit så aktiv här på senare tid och det beror på att jag flyttat till en lägenhet med balkong.. Både katterna o jag trivs.. men de har inte fått vara ute på balkongen än för den e inte inhängnad o utan det så får de inte vara där ute.. På Söndag ska den inhägnas. men de e nyfikna på dörren.. Jag har pecis varit en vecka på Öland oxå o då var katterna hos mamma o pappa..o det gick bra.. Puma hade nog saknat mig rejält för hon sover hos mig o igår somnade hon i mitt knä.. Hon brukar aldrig göra det vill knappt komma upp i knäet annars..( skygg fd Hemlös)
Zorro jamar på som alltid men jag märker ingen skillnad på han..
Lycka till med inhägningen på söndag. Katterna kommer att älska att vara ute på balkongen. Det ser jag här hemma.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Grattis till balkonglägenheten:) Hoppas att ni kommer få många härliga stunder på balkongen nu och det ser ju ut att bli kanonväder framöver också:))
//Pia

Grattis! Vad härligt för katterna att kunna få vistas på balkongen sen..och för er också förstås:-)
Jöttemysigt för er o katterna
Härligt att du flyttat till lägenhet med balkong. Det blir en riktig tillgång för katterna. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"