Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 514 ggr
Destany
0

OT vill bara berätta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte varit så aktiv här på senare tid och det beror på att jag flyttat till en lägenhet med balkong.. Både katterna o jag trivs.. men de har inte fått vara ute på balkongen än för den e inte inhängnad o utan det så får de inte vara där ute.. På Söndag ska den inhägnas. men de e nyfikna på dörren.. Jag har pecis varit en vecka på Öland oxå o då var katterna hos mamma o pappa..o det gick bra.. Puma hade nog saknat mig rejält för hon sover hos mig o igår somnade hon i mitt knä.. Hon brukar aldrig göra det vill knappt komma upp i knäet annars..( skygg fd Hemlös)

Zorro jamar på som alltid men jag märker ingen skillnad på han..

essut50
0

Lycka till med inhägningen på söndag. Katterna kommer att älska att vara ute på balkongen. Det ser jag här hemma.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Puma77
0

Grattis till balkonglägenheten:) Hoppas att ni kommer få många härliga stunder på balkongen nu och det ser ju ut att bli kanonväder framöver också:))

//Pia

Sidentass
0

Grattis! Vad härligt för katterna att kunna få vistas på balkongen sen..och för er också förstås:-)

Jenna-Gun
0

Jöttemysigt för er o katterna

Lena
0

Härligt att du flyttat till lägenhet med balkong. Det blir en riktig tillgång för katterna. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

lilo-nova
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill också ha balkong!Ledsen