Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 728 ggr
Anna77
0

# Jag vill ha ett eget hem! #

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittekatt max 3 år gammal söker nytt hem…

Har två hittekatter och två egna och en hund och ska flytta så det är fullt upp nu, behöver tyvärr försöka bli av med mamma Luvan.

En mysig snäll, gosig och jättesöt katt.

Hennes ungar är nu 12 veckor så vi har levererat dem nu. Vi ska behålla två själva. Hon är trött på sina kattungar och vill ha ett eget hem.. Vi ska behålla två kattungar själva. Våra vuxna katter är inte snälla mot henne så det går inte att ha dem tillsammans vi har provat i två månader men det blir bara värre och värre så nu får de vara i separata delar i lägenheten.

Snälla ingen som vet någon… vi kan leverera henne..

Anna77
0

bild

mymlanbus
0

Lilla sötnosen… hoppas att någon kan ta hem henne…

Putt

vickan1976
0

Oj, det var verkligen en kopia av vår hittekatt Sara.

Sidentass
0

hoppas o puttar upp tråden!

Hawknestgrove
0

Putt för lilla söta kissen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Anna77
0

Ja jag hoppas att det löser sig.. hon får vara kvar hur lång tid det än tar men för hennes skull så skulle det vara kanon med ett eget hem!

Anna77
0

Ja nu har det löst sig tillfälligt. Hon ska via ett katthem bli vaccinerad kastrerad och id märkt jag betalar för det och hoppas på ett nytt hem fort sen.

[sofia-85]
0

Har det ordnat sig? Var bor du?

missemilie
0

Åh, små töötttisar! Hoppas hoppas dom hittar ett tryggt hem!

Winta
0

Åh, vilken sötnosar! :) Önskar också att katterna får ett bra stabilt hem med kärlek.

Anna77
0

Kattungarna har jag sålt 4 stycken och två stycken ska jag behålla själv. Kattmamman bor numera sen idag på katthem så det är lugnt. Hoppas det kommer någon dit och köper henne sen så fina mamman får ett eget hem.