Lilla Jonna ffe obokad!
Lilla söta svarta Jonna är fortfarande obokad, se bilder och läs om henne på min blogg:
Åh jag vill ha Huuuuuuuuuuuus nuuuuuuuuuuuu. Suck. Då skulle hon vara bokad på sekunden. Men icke sa nicke.
//Pia
#1 vadådå, du har väl bara 2 katter. en tredje kommer INTE märkas;P..o inte synas heller eftersom alla dina e svarta, då kommer du bara tro de e ngn av de andra varje gång..*fniss*
Ha ha ja de skulle vara de då *fniss* Hade jag ett rum till så kunde man kanske fundera. Men har ju inte ens balkong. Hoppas en vänlig själ bokar söta underbara Jonna snart.
//Pia
nehe strunta i de då;P
Så söööt! Klart du ska slå till här Puma! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja, eller hur Lena…Tycker jag med;)
Försök inte nu
. Varken ekonomi eller utrymme tillåter det. Det räcker inte med kärlek i slutändan.
//Pia
#7 nej, det är ju inte så enkelt med våra älskade husdjur. Tänk om kärlek hade varit allt som räckte!
Ja då hade man kunnat hjälp så många fler men de måste ha mat och utrymme. Pengar ifall de blir sjuka m.m.
//Pia
Ursöt!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Lilla Jonna tycker detta är orättvist. Hon är den keligaste, mysigaste och snuttigaste kattungen av dom alla. och ingen vill ha henne
O de som vill ha henne kan inte ta henne:(
//Pia

Men, Helena, då saknas det ju en katt hos dig!
alldeles färsk bild..se så gosig jag är..snuttar på matte hela tiden:)
Oh, pussungen!
Vilken sötnos Jonna är. Hoppas att hon hittar bra hem snart :-)
Lycka till, lilla söta Jonna!

Åååååå vad söt hon är! Hade jag inte haft 3 vuxna katter + 3 kattungar hemma så hade jag tagit henne direkt! Undrar om min man hade blivit glad då….hihi! Hoppas ni hittar ett hem till henne snart!
Igår var emmas syster hemma och hälsade på och efter en massa busande somnade jag såhär sött.
Näe nu går jag .
Det blir bara så för mycket av det goda.
Jenna:)
:-) Åh…helt underbara..
Jonna undrar varför ingen vill älska Laritz?
Här myser hon i famnen på Britneys upphittare Therese:
Suck. Vill också gosa med Jonna.
//Pia
Ha ha, jag vet nog din baktanke *fniss*
//Pia
#27 vaaa vad tror du om mig. jag skulle aaaaldrig ha baktankar utav ngt sånt..sedan vad du gör när hon ska skickas hem e en annan femma;)
Jaa vem skulle inte vilja gosa kissen

Jonna är bara för söt!
Lilla söta lakritstrollet…….Putt för henne!
#27 suuuck söta lilla jonna…. Hmm emma e duktig på att övertala haha..
Underbar är hon med sina små vita fläckar! :) Pus på lilla nosen och lycka till! :)
Nu får ni väl slå till här någon av er. Annars ångrar ni er!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Man blir ju liksom lite sugen :)
Ja bodde jag annorlunda skulle jag inte tveka. Det lilla lakritstrollet skulle passa perfekt bland mina andra två. Men i en etta utan balkong och sovalkov så funkar det ej. Sorry.
//Pia
haha ja fast det behövdes inte mycket övertalande från er sida Therese;) (som oxå har en katt från mig:P)