Söt katt vill hitta sitt hem!!!
det har stövat omkring en katt runt vårt hus i ca en vecka..Igår lyckades jag lyfta henne..jätte mager va hon..Tror hon har gått vilse…Hon är sköldspaddsfärgad(Svart,vit,röd) vit i ansiktet o en svart fläck vid nosen..Hon e väldigt liten…Har kontaktat lokala tidningen o satt ut lappar i området ,blocket och nu på hittekatter..Vet inte riktigt vad jag ska göra..Hon e så himla söt,vill gärna behålla henne men jag har redan två katter…Men om jag inte hittar ägaren så hoppas jag att det kanske finns nån där ute som skulle vilja ta hand om henne..Ska se om jag kan ta ett foto på henne o lägga in senare…
Kolla om hon är chippad!
De flesta veterinärer gör det utan kostnad. anmäl henne upphittad hos polisen med.
Med tanke på att hon är så mager är det kanske viktigaste nu att hon får mat. Du har inte möjlighet att, om än bara tillfälligt, ge henne husrum så hon kan hämta krafter.
jag antog att hon redan var omhändertagen av TS 
# 3 det finns även en tråd på svenska katters sida (under Kattakuten). Hoppas hon slipper gå ute.
Lilla gumman, hoppas du får mat och vila nu i det första i alla fall!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ja..stackars lilla missen..hon skulle behöva få komma in o vila o äta upp sig..puttar upp och önskar att det finns någon som kan ta sig an henne i väntan på att man eventuellt kan hitta hennes ägare..
vet inte hur du bor men om du inte kan ta in henen och kanske har en liten uteplats kanske du kan ordna ett litet enkelt kryp in till henne där hon kan vila och få mat och vatten så hoppas vi ni hittar ägarna snart
Puutar och är nyfiken…

Kolla efterlysningarna på blocket! Jag blir för virrad av alla annonser jag läser, men jag tyckte jag läste det någonstanns! Om någon som blivit av med sin sköldpadda!

Är hon helt vit i ansiktet????
Annars är där en på blocket 6 juni 18.33 Hon har en svart fläck VID nosen!
lilonova, i dett a fall, så är det nog fullt tillåtet om du lägger ut länken här!

Men det går ju inte!!! Gunilla!

Eller gör jag fel???? 
va finns katten har nämligen blivit av med min svartsköldpadda
Ja, du måste kopiera länken och klistra in den.. HUr har det gått?

Sorry!!!! 6:e JULI skulle det vara!!!! Det är en svart sköldpadda! Mitt eller deras virus program tillåter mig inte att lägga in länken!

http://www.blocket.se/vi/17052711.htm?ca=8_s
Där är annonsen som lilo-nova berättar om.
Söt kisse

Tack för hjälpen #18