Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 1638 ggr
johnnys girl
0

Bekantskap sökes * Uppdaterat.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är en stilig herre i mina bästa dagar som blivit dumpad av min tidigare livskamrat. Har känt mig ensam och nere sedan dess. Sista tiden har jag haft en tillfällig relation med en kvinna men hon är egentligen redan upptagen med andra katter. Hon säger att hennes katter inte skulle acceptera mig. Nu ska hon snart flytta och då blir jag själv igen. Därför söker jag nu en ny trogen livskamrat som inte redan är upptagen av andra katter och som vill öppna sitt hem och sitt hjärta för mig. Mina intressen är skogspromenader, god mat och mysiga hemmakvällar.

Svar till: Kall höst.

Denna stiliga kisse matas av min kompis. Tyvärr ska hon flytta 1 aug och kan inte ta med honom. Han tycker inte om andra hankatter, men en tjejkompis kan troligen fungera. Gärna utegångsmöjlighet, men inget krav.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Lena
0

Vilken tjusig herre som söker sig en ny matte/husse! Nu håller vi tummarna hårt för att tycke uppstår i ett riktigt lämpligt hem. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Åh puttar upp Så snygg!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

mymlanbus
0

Vilken snygging!

Hoppas att någon kan ta hand om honom :)

johnnys girl
0

Ja han är verkligen fin. Vi hoppas att vi ska hitta ett hem till honom. Han står i kö till katthemmet i Nyköpng efterom det är där han bor, men det är osäkert om han får någon plats.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.

Erika91
0

En redigt snygging! Jag håller tummarna för missen! Stackarn och bli själv igen..

Sidentass
0

puttar upp o håller tummarna så att dom blånar för denna fina kattherre!!

johnnys girl
0

**Glada nyheter!
**

Det verkar som om våran fina kille har hittat ett hem hos ett lite äldre par. De ska ta hem honom på prov och om det fungerar med deras lilla katt-hona så kommer han att få stanna där.

Håll tummarna!

PS. Idag har han blivit kastrerad och id-märkt. Han har verkat lite skygg men när han fångades in visade det sig att han var helt tam och hur kelig som helst. Skrattande

Hawknestgrove
0

Hurrra! Då håller vi tummarna!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Härligt, sån sitlig kisse måste ju få en liten söt kattfröken som sällskap :-D

maggan47
0

här hålls också tummar för att det ska uppstå tycke med lilla fröken och denne stilige herre Maggan47Glad

marieborg
0

Å vad bra! Håller tummarna att det funkar med gamla katten. Han är superfinKyss

Sidentass
0

37 Åhhh så glad jag blir av att höra detta! Håller verkligen tummar för att det ska fungera i det nya hemmet!

lilo-nova
0

Naw så underbart att höra!