Ny hemsida och artikel om TNR
Tänkte tipsa om vår nya hemsida som har byggts upp av 2 underbara människor, Ken och Céline!
www.goteborgskatthjalp.com
Kattliv har skrivit om vårt arbete med TNR metoden! Länk till artikeln:
http://www.kattliv.com/artikel.php?id=11
Hälsningar,
Miranda på Göteborgs Katthjälp
Supersnygg hemsida! Och kul med artikeln! Kommer den med i nästa nummer av papperstidningen???
Supersnygg hemsida! Och kul med artikeln! Kommer den med i nästa nummer av papperstidningen???
Tack! :)
Ja, artikeln är med i numret som har kommit ut för några dagar sen.
Toppenbra att ni får lite draghjälp i form av bra hemsida och artikel om TNR i Kattliv. Det känns verkligen bra.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Så himla snygg hemsida! Mycket bra information också :)

Snygg hemsida samt mycket bra samt informativ läsning i Kattliv 
När jag läser om TNR verkar det mest tveksamma vara att man fångar förvildade katter i fällor som någon sitter och vaktar så att de slipper sitta där så länge.
När kommunen fångar katter här är det ingen som vaktar fällorna ….
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Vilken bra hemsida. Mycker nyttig info.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Idag fick jag min Kattliv i brevlådan, bra artikel om TNR-metoden och bra bild på Miranda.
Så köpt tidningen om ni inta har den…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Fin hemsida! Har ännu inte fått min kattliv…
Tack för allt beröm! :)
#7 precis…. när vi träffade kommunens djurskyddsinspektörer var det infångandet och transport till veterinär som de tyckte var allt för stressande för katterna. Nu har jag fått reda på att miljöförvaltningen har varit närvarande i ett möte med ett saneringsbolag och ett komunalt bostadsbolag och då tyckte de det var inget problem att "sanera bort katter" och fånga in förvildade katter för avliving hos veterinär… :/
#9 bra bild på mig? Det går ju inte :)

Väldigt snygg hemsida och lättläst med vit bakgrund…. super.
Toppenartikel i kattliv….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Min kattliv kom idag…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....