Club Sommarkatt på Debaser
Hej alla stockholmare och stockholmsturister. Den 9 juli är det dags igen för Club Sommarkatt på Debaser vid Slussen. Ta med dig kompisarna eller kärleken, ta en öl, lyssna på musik, och njut av utsikten i Stockholmsnatten. Glöm inte att ta med en burk kattmat till insamlingen för de äkta sommarkatterna som finns på Stockholms Katthem
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Störtkul initiativ! Dit hade man ju gärna kommit för att svinga en bägare eller två. :) Bara ett problem - sitter på fel sida av Sverige,
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ja, vi tycker också att det är ett bra initiativ. Alltid roligt med lite udda grepp.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Jag säjer som Lena.

Bor alldeles i fel ända av landet.
Jenna

gaaaah!!! jag viiiill!! :(
kan det inte va nåt sånt nånstans i malmö oxå?
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Ja eller i Sollefteå

malmö och sollefteå!!!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Sjukligt bra initiativ!!! Fler som kan haka på kanske?

Men jisses vilken bra och skojig grej!! Önskar jag kunde bara..men bor ju i Linköping och håller på att försöka planera jämtlandssemestern..önskar att ni får många, många besökare!

Bra initiativ!!
Är det någon här på forumet som man kan förväntas springa ihop med i morgon?
Kommer att vara där lite efter 17 för att ta lite arkivbilder, och sen får det bli så sent som det blir. Har semester och inga planer på att stressa hem tidigt. 

Pelle Önskar jag kunde, men som du vet jobbar jag på katthemmet onsdagkvällar. Men jag tror nog att det dyker upp lite folk från katthemmet i alla fall

Attan, som vanligt på fel plats i landet :-( Får dock önska hög tass samt lycka till!

Lite långt till Stockholm härifrån :(