Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1170 ggr
snickan
0

Jag vill presentera mina 3 katter

Ska börja med den äldsta, han heter Oden, fick ärva honom när hans husse dog, Oden kommer från Gråbo katthem, vi hämtade honom år 2000, då var han ca 1år. Nästa katt hon heter Ella, hon är 5 år, och henne har jag haft 3,5år, hon kommer från kks Ljungby. Den tredje katten var unge till min sons katt, han är helvit med blåa ögon, Han är 3 år nu. tyvärr är han döv. Men han klarar sig bra som innekatt.

Denna kommentar har tagits bort.
GosChippen
0

**Härliga katter….påminner om mina!
**

Lena
0

Oden är så snygg! Han påminner om våran Othello. Och Ville är ju vacker som en dag helt vit som han är precis som våran Linus.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

snickan
0

men jag kunde igår sätta inbilden i inlägg, men nu har jag förstört  alltihop

GosChippen
0

Man ser katterna i alla fall!

Det är inte förstört!

snickan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag försöken gång till

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=90454ffd-590b-43a2-8dc0-0a80b8860841&Filename=Oden tänker på bus.jpg)

snickan
0

jag tror jag blir tokig

Hawknestgrove
0

Nej, men du tar antagligen kopia på skärmen….Gå tillbaka till det du läste i går, så fixar det sig nog. Såg vackra Oden i allafall! Det löser sig nog till slut!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

snickan
0

[](../ShowFile.aspx?BinaryId=996de8a8-b2df-4b05-9ef1-0e41b81025c9&Filename=ska vi slåss.jpg "Öppna länk i nytt fönster")[jag fösöker med nästa](../ShowFile.aspx?BinaryId=996de8a8-b2df-4b05-9ef1-0e41b81025c9&Filename=ska vi slåss.jpg "Öppna länk i nytt fönster")[

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=996de8a8-b2df-4b05-9ef1-0e41b81025c9&Filename=ska vi slåss.jpg)

](../ShowFile.aspx?BinaryId=996de8a8-b2df-4b05-9ef1-0e41b81025c9&Filename=ska vi slåss.jpg "Öppna länk i nytt fönster")

snickan
0

du Gunilla ja har blivit helt snurrigjag vet inte hur jag lyckades igårjag har fått så många beskrivningar. Jag vill så gärna , men jag får dit bara den märken som är på höger sida också

snickan
0

jag försöker med bild på Ella

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=59aeccbf-1eff-49b3-a64e-282af8d9568c&Filename=Ella myser.jpg)

snickan
0

vad gör jag fel när det är inte bild som kommer på inlägg

snickan
0

det här är också Ella[JPEG-bild öppnas i nytt fönster](../ShowFile.aspx?BinaryId=e495a55d-ec73-458e-8e1b-4d00c5cf117c&Filename=Ella gumman.jpg "Öppna länk i nytt fönster")

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=e495a55d-ec73-458e-8e1b-4d00c5cf117c&Filename=Ella gumman.jpg)

snickan
0

en till

snickan
0

Här är Ville

annebeate
0

Så vackra katter du har. Förstår din glädje över att ha dem. Glad

Denna kommentar har tagits bort.
snickan
0

Viile här också

Jenna-Gun
0

Snickans fina katter.

Du lär dej snart att lägga in bilder.

Flera var ju helt rätt inlagda i inläggen.

Det är  inte  svårt men man får ta en bit i taget så sitter det sen.

Kram Jenna

karins
0

Såna fina katter du har snickan!

Kat08ja
0

Så fina katter du har :) Jättevackra :)

snickan
0

God morgon, så glad jag blev, när jag såg att någon hade hjälpt mig och rensat bort det som blev fel igår kväll. Tack så jätte mycket, jag ska försöka sätta tillbaka bilden på Oden, det är inte så lätt att ta bild på honom det brukar bara synas hans ögon.

Jenna-Gun
0

Hihi Snickan

Jenna

snickan
0

du Jenna, nu kan jag allt annat än att dra på dom örona att minska bilden. Oden han ser vanstäld ut, om du klickar på den där höger då ser du hur han ser ut i det fotot.jag får väl ge upp.

snickan

Jenna-Gun
0

Jo men man måste dra i öronen lika mycket på höjden oxh bredden

Men du ser ju hur bilden blir innan du publicerar den.

snickan
0

jag tycker att det är svårt att sedet är samma med Ellas bild när hon sitter på byrån, fast hon blev lite lång istället. Här är Ville med sina syskon, när jag tog foto på dom hos mig, dom var 15 veckor då.dom sitter hela gänget på bordet, för de var rädda för Mitzi,det var då Ville fick stanna hos mig

Simson
0

Vilket härligt gäng du har på bordet!!! Vackra katter allahopa du har hemma!! Härligt med en helsvart och en helvit!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hawknestgrove
0

Åh, så vackra kissar! Heheh, Snickan, installera Eldräven på datorn… Då får du lättare att lägga in bilder! Många här som är eniga med mig, elelr hur? Vi är motståndare till Dålig vodka!

Jenna-Gun
0

Hon har det. Men är det enklare med den?

Jenna som oxå har Firefox

snickan
0

Haha Gunilla, tänkte först vad menar hon med Eldräven.Men sen kom Jenna till hjälp och sa att det är Firefox.  Men det går skapligt med vodka nu. Det är värt att blanda för mycket

Jenna-Gun
0

Näe det är inte alls bra att blanda.

Jenna

Hawknestgrove
0

Ja det är enklare med Eldräven. Hehe, det är jag som ibland brukar leka med att ordagrant översätta  datortermer. Ni använder väl Mikromjuks Kontor? elle har ni det Öppna kontoret?Flört

Jenna-Gun
0

Men nu får du ge dej.

Använd språk som stackars vi förstår.

Jenna:(

Hawknestgrove
0

Mikromjuk=Microsoft

Kontor= Officeprogrammet

Öppna kontoret= Office Open…. 

Dålig Vodka=Internet Explorer

Eldräven=Firefox

Jenna-Gun
0

Tack så mycket

snickan
0

Haha du är rolig Gunilla, att du kommer på alla dom namnen

Hawknestgrove
0

Ja jag hade en tråd om det på datorn i fokus, faktiskt inte min ide från början. Men det kan bli rätt kul ord av alla de orden som låter så fantastiska

Jenna-Gun
0

Nu låter vi Snickan ha sin tråd i fred.Inga fler kapningar av tråden nu Gunilla

Hawknestgrove
0

Nä förlåt….Generad Min specialitet. Så ursöta fina bilder. Den vita lilla döva kissen är ju för söt…..

Jenna-Gun
0
hotty
0

Jag älskar såna katter som ville <33 dom ämr fööör sööta <33