VIKTIGT, UPPHITTAD KISSE!
Saknar du din kisse?
Katt upphittad i Bagarmossen i närheten av Emågatan, tovig i pälsen och lite mager.
Kontakta mig för mer info.
oj in med lite info om hur hon ska gå till väga för att hitta ägaren gott folk ^^ ni som vet lite om siddor man kan hitta rätta ägaren. Har du ringt å sagt till polisen att du har en upphittad katt? även dom närmaste djurhemen är bra att ringa.
Om idmärkt kolla SKK webbsida/ägarregister www.skk.se , chip kan du kolla via veterinär eller polis. Annonsera på websidor på katthem i din närhet. Anmäl till polisen och följa upp (de koordinerar inte alltid i tid). Lite jag kom att tänka på.
Sätt upp lappar dår ikring du hittat kissen.
Så ägaren kan nå dej.
Hej!
Här kommer en bra länk på tips när man hittat en katt.
Om du inte har gjort det så pröva att annonsera på tex:
Och som de andra skriver; anmäl till polisen. Sätt upp lappar i området och tex på djursjukhuset.
Pm:a mig gärna hur katten ser ut så kan jag hjälpa till att leta på olika sidor för att se om katten är saknad. Har mycket tid ver så jag gör det gärna.
Rosor för att du bryr dig!
Här är en länk till
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ännu en länk
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Tack för hjälpen, men hallå, jag ville inte veta sånt, för då skulle jag skriva det ^^
Vi har redan ringt till djurhem och vi ska kolla chip… Vi har gjort detta förut. Det har suttit lappar på ICA, men ingen har tagit katten, och lappen har suttit där i ca 2 veckor. Vi kan inte ta hand om katten (vi har fler och mamma är allergisk) :(, så de kan ta katten och 14 dagar för omplacering. Det är svårt att hitta hem just nu på sommartid (orkar inte förklara varför), men vi har hittat ett seriöst iaf… Vissa hem "gillar" att avliva katterna.
Jag ville vara YTTERLIGARE säker på att katten inte är bortsprungen, och eftersom h*n antagligen inte är chippan/tatuerad vill jag inte lägga ut info om denne - då skulle det kunna vara vem som helst. Vi eller någon vi känner ska ta hand om henne dom 14 dagarna :)
Men tack för alla era tips, jätte snällt! :)

#7 Aha! Detta framgick inte i #0. Skönt att ni hittat ett seriöst hem!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

nja, "Saknar du din kisse?"
svar: ja eller nej x)
ett seriöst katthem som sagt, men vi eller någon bakant nära oss blir antagligen akuthem :)

#9 Förtydligande från mig då…det framgick inte för mig i #0 att du visste om allt det du skriver om i #7 därför fick du en massa råd…så svar ja vi visste inte om all din kunskap…svar nej vi visste inte om att du hittat ett hem…
Tycker ändå att det var skönt att du hittat ett akuthem.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

men det var snällt att ni skickar länkar och så, uppskattas verkligen! :)
tänkte bara kolla en gång här, jag menar, den kan ju ha gått långt, inte vet jag. alla kollar kanske inte i ICA i bagarmossen, och kanske inte här heller, men det är ändå betydligt större chans här. älskar någon kissen så är det klart att denne ska få komma tillbaka tycker jag (om den sköts bra förstås!), så jag ville ge den en till chans iaf.
ja det va ju bra att det har kommit en bar tillfälligthem iaf å här inne vill vi hjälpa till :) önskar katten lycka till o hoppas att den rätta ägaren brur sig o saknar sin lilla katt.
Ja jag tänker bara PÅ sibelina och Kickan. Den kissen var också på vift länge. Till slut, efter många om och men, så fick siberlina napp, då visade det sig, akissen hade smitit ut från sin kattvakt. Men jättebra, att ni tänker så mycket på en liten antagligen utslängd kisse. det börjar ju bli dags för semesterkattena nu…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....