Lilla rädda kisse..
En liten kisse kom in till djurskyddet, ägarna kunde inte ha kvar kissen pga. att han var så ilsken..Jag gick in i båset till den lilla, en kelen katt, som ville bli klappad hur mycket som helst..Jag satt på hycklerna så mina fötter syntes ej. Så när jag satt mig ner på golvet å mina fötter synte blev kissen som förbytt, fräste å blev genast orolig å rädd…
Min tanke är då genast, kissen har fått sig många sparkar genom livet..Inte undra på ett han var ilsken i sitt förra hem…För mig är det en rädd å orolig kisse, som vill ha mängder av kel å gos…Å det kan vi ge massor av…
När jag läser ditt inlägg blir jag förtvivlad över alla dessa katter som är i fel hem och blir illa behandlade.
Ett ljus i mökret för lilla kisse nu är att han hamnat hos er och ni kan hjälpa in honom på rätt väg. Det tar säker tid innan han törs lita på människorna igen och beroende på hur länge misshandeln pågått.
Hoppas lilla kisse får komma till ett hem där han får blomma ut och bli älskad för sin egen skull.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Fy så trist.
Hur kan man sparka o slå kissen.
Det är så långt från min tankevärld att behandla någon/något så.
Skönt att kissen fick lite ömhet av dej.
Jenna
Stackars lilla kisse, tur att ni tog hand om den..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Lilla kise..inte konstigt han är ilsken, måste ju försvara sej på det sätt den kan, mot stora stygga människor. Hoppas nu att han förstår att det finns goda människor..

Stackars lilla kisse! En sån tur att han kom till er så att han slapp från sina plågoandar.
Jag blir så ledsen och
på alla mattar och hussar som sparkar och slår sina djur. VARFÖR?
Maktgalna eller sjuka i huvudet?
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Sådan tur att den lilla kissen nu kommit till er som kan ge honom kärlek och omvårdnad. Man blir lika ledsen och arg varje gång man hör om katter som farit illa i sina hem.
Så hemskt. Hoppas nu den lilla kissen glömmer fort.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
vet hur det är att ha kisse som blivit sparkad, Beata min perser, vill gärna stryka sig mot benen, men vågar inte ännu, utan stryker sig så det är luft emellan, och aktar huvudet, har ju utsparkade tänder, men återfår för varje dag lite tillit, flyttade in i december förra året, avvaktande kan man kalla henne Vet vad jag skulle vilja göra med djurmisshandlare, men lämpar sig inte i tryck, men är inte främmande för öga för öga, och tand för tand
Maggan47
lilla gumman…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#8 Lilla pluttgumman! Hur kunde nån vara så elak att h*n sparkade dig….. säger också öga för öga och tand för tand.
Resten censurerar jag själv för att inte få skrivförbud.
Puss på dig Beata…………
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna