Zorro smartare än jag trodde
jag har ju haft problem med min lille rastlöse gubbe.. idag köpte jag kattgodis o stoppade in i en sån boll som de ska få ut maten ur.. först gick det jätte trögt o jag tänkte detta klarar Zorro aldrig men när jag reste mig från golvet så började han att putta på bollen själv.. så stolt jag blev över honom då=)

Själklart ska du vara megastolt över den vackra missen!!:-)
:) söt han är, o smart kisse :)
Så vacker. Såna där bollar är mina för dumma för. Provat två gånger.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

tack =) allihopa.. Jag trode oxå att Zorro var för dum men jag märkte att om jag bara gav honom tid att fatta så gick det.. han har lekt lite med den nu hela kvällen…
HAr en liggandes i hörnskåpet. Vet bara inte, vad jag skall fylla den med, som är tillräckligt intressant.

Jag förstår att du är stolt över honom :) Det ska du vara också :)
Sverker är också för dum för den och jag är för dum för att hålla den hel, jag trampar sönder den 
HAha, va dumma vi é!!!!!

Lägg kattmynta i den!

Bravo!

jag köpte dental paw o det luktade nog tillräckligt gott =) o nu ligger den rastlöse o sover gott i min säng.. tror detta e börjn på nåt bra mellan mig o Zorro. han får nåt att göra o jag slutar irritera mig på hans jobbiga rastlöshet
Katmynta reagerar inte mina på. Dentapaw har jag hemma, det äter bara Arne. Ska prov med Jästex, det kansek funkar.