Leo finns inte mer

gråter med dig jenna..
onej fy, ger dig en tröstkram. :*C
Skickar massor av tröstekramar 
Så ledsamt tröstekramar till dig
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Jag gråter…så ledsamt tröstekramar till dig!

Oj, vad tråkigt. Jag känner för er!

nej, va hemskt =( Sänder över några tröstkramar i hopp om att dom hjälper lite granna.
Hade jag inte er på nätet nu så skulle jag bli galen.
Han var så intensiv och våghalsig så man bävade för honom vart han än var.
Nu kan inget mer skada honom. Men det gör så onnnnnnnnnnt
Tröstkramar till dig. Nu är Leo i Regnbågslandet.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

stor varm tröstande kram till dej…..vilken mardröm för er…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Beklagar. Det är alltid lika svårt att mista en vän

*kramar*
Medarbetare på jack russel terrier

Usch vad hemskt. Beklagar så er sorg. Det är aldrig lätt att mista en familjemedlem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åhhh nej!!! Sänder massa tröstkramar och 21 st nos pussar till er
Även jag sänder tröstekramar
//Pia
En jättekram till dig och jag förstår hur du känner dig.

Kära Jenna…jag känner så väl med dej i den tunga, svåra sorgen. Och chocken…tänker så mycket på dej och min önskan är att du har någon som är hemma hos dej en dag som denna som du kan prata med, luta dej mot o gråta när du behöver…det smärtar..det gör så ont…som jag sa på svenska huskatten fick jag en stark känsla av att våran Linus nu tagit hand om Leo där dom är i form av små änglakatter bortom regnbågsbron…där finns inga hårda otäcka bilar..inga smärtor..ingen sjukdom..där finns hopp, glädje, sol, värme, mjukaste gräs för små silkestassar..
Översänder de allra varmaste kramar..
Siden
Tack Siden
Ni är de som jag har att luta mej emot just nu. Min man måste jobba.
Har min Leo bredvid mej här och stryker över hans lena päls. De andra har varit inne och nosat på honom flrea ggr.
Vi ska begrava honom här hemma ikväll.
Vårat lilla glassmonster. Undras om det finns glass i regnbågslandet?

ÅÅÅÅåå NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!! Kom in nyss och det första jag ser är denna sorgliga tråd…………… "gråtattack"
Lider så med dig jenna "snyft" Vi vet ju att han inte lider men oj oj oj så vi mattar och hussar får lida..
En stor tröstekram till dig Jenna…………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

men så sorgligt,jag beklagar verkligen sorgen, jagvet hur jobbigt det är ,men gråt ut..nu är han i rengbågslandet,hur gammal blev han..han va väldgt lik min tillfälliga hyresgäst kickan kramar

Å hjälp vilken fasansfull upplevelse. Jag vet hur du känner det, har varit med om det själv. Sänder mina tröstekramar till dig Jenna_Gun.
Ros till lille Leo!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Sänder hjärtevarma tröstkramar…..
#21 Han skulle ha blivit 4 år i oktober

Massor med tröstekramar i denna så hemska stund!! Vad ledsamt att läsa om Leo som så ung får vandra in i regnbågslandet! Det gör ont! Vilken chock! Fint dock att ni kan begrava honom hemma hos er så ni har han kvar med er! Tror det är "bra" för de kvarvarande att få nosa så de förstår att han gått vidare…
Kram!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Lille söte Leo, nu springer du tillsammans med många många andra kissar på de vackraste av alla ängar.
Sänder många tröstekramar till dig Jenna.
Nej!!!! Inte en kisse till, som blir påkörd! Sörjer med dig, Jenna, denna vackra dag…KRamar……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#19: Klart de har glass i regnbågslandet. Han får äta så mycket han vill och inte blir han sjuk av att äta det varje dag heller. Där uppe finns ingen sjukdom och ingen värk.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cyberkramas, hoppa det gick fort, lille Leo,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Tröstkramar härifrån också… 

Så tråkigt, Jenna
Finner inga ord, jag beklagar sorgen.
Varma kramar och tankarna hos er och er kära Leo..
Neej så vansinnigt tråkigt att Leo är död! Det är ju så ledsamt och svårt att mista sina kära vänner på ett sådant drastigt sätt. Skickar en stor tröstkram till dig!
Kram Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

nej!.. :( så ledsamt! stackars er. förstår hur ni har det, det gör så förskräckligt ont. svårt att förstå att de inte finns kvar längre. i tankarna finns dom alltid, med deras mjuka päls kan man inte få klappa. vilken vacker katt han var.
massa tröstkramar till dig!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Tack alla! Har knappt sovit alls i natt.
Kattluckan fick vara stängd till efter 7 nu på morron. Då det är mest trafik då. Man blir så nojig när sådant här händer. Baktar på alla kissar som en hök.
Det blev så tomt utan Leo. Han var så nära oss hela tiden. Vad skullle han ut på vägen, där han inte brukar vara annars. Precis som hans tid var utsatt till i går. Han brukar inte vara nära vägen alls. För han var så rädd bilar. Förstår inte varför detta skulle hände.
Jenna:(

Beklagar verkligen, Jenna.
åh nej, förstår din sorg, och delar den Jenna, varför frågar man sig, men får inga svar, nu finns han som sagt i regnbågslandet, där glass och andra katter, samt alla andra djur finns, men inga hårda bilar, och han finns där väntande på er, kramar Maggan47

o vad ledsamt. men han har det bra nu i regnbågslandet. tänker på er.
Det är så tyst o tomt.
Jenna gråter hela tiden

Vissa älskar Gud så mycket, så att han tar dem i förtid… 
Åh jag lider med dig. Jag har oxå varit med om detta, min älskade Rasmus som blev påkörd och dog för två år sedan. Jag sörjer honom ännu och saknar honom. Detta är hemskt sorgligt men du får inte klandra dig själv på något vis. Ja, varför ska sådnat hända som inte får hända, det bara händer och vi står bara där handfallen och fattar ingenting.
Vila i frid Leo änglarna vakar över dig.

Jenna,hemska saker händer ständigt och man förstår inte varför. När det gäller Leo så är han tillsammans med många älskade och saknade kissar,så känner jag. Min tro är att man återförenas senare. Det ger mig tröst i svåra stunder.

Sitter här med min katt Leo liggandes i knät och tänker på dig och din Leo.
Baklagar förlusten. Hemskt när de blir påkörda. Även vi har fått vår katt påkörd för ett antal år sedan. Det är otroligt hur mycket man kan sakna en katt. Kunde få gråtattacker flera veckor efteråt då om jag såg någon leksak som katten brukade leka med.
Tack snälla ni för era fin ord.
Det har gått en vecka nu och jag fattar inte att han är borta. Det blev så tyst här. Hans närvarao var så intensiv hela tiden.
Jenna:(
Först Leo och sedan Ozzy, smärtan är enorm när man mister sin vän. Trösten är att de bägge kommit till det vackra Regnbågslandet där inga faror lurar.